Статті

Чому закипає двигун в автомобілі: шість основних причин перегріву

Перегрів двигуна є однією з найнебезпечніших проблем в автомобілі, оскільки дуже швидко може перетворити вашу машину на купу металобрухту. Влітку ця несправність найбільш актуальна, оскільки природні погодні умови істотно збільшують ризик «закипання» двигуна. Однак основні причини перегріву зазвичай полягають в іншому. Видання AMPERCAR виділяє шість основних причин цього явища.

Вентилятор охолодження — перша лінія захисту

Якщо у вас не працює вентилятор системи охолодження, то ваш двигун практично гарантовано «закипить» в пробці. Зазвичай пристрій відмовляється працювати через перегорання запобіжника або поломку датчика температури. Вирішити проблему тимчасово допоможе підключення вентилятора безпосередньо, щоб він працював постійно.

Система патрубків вимагає уваги

Згодом гумові патрубки і хомути втрачають свою еластичність, на них з’являються тріщини, що провокує витоки охолоджуючої рідини. Запобігти цій неприємності допоможе лише регулярна візуальна діагностика.

Needle pointer at the high temp point of the temperature gauge in the vehicle radiator and the symbol has the red light is on

Термостат — серце системи охолодження

Якщо термостат забруднюється, то перестає відкриватися і закриватися в потрібний час, що призводить до порушення циркуляції антифризу в системі. Рекомендується чистити пристрій раз на рік для профілактики.

Радіатор потребує регулярного очищення

Оскільки радіатор знаходиться в самій передній частині автомобіля, то він постійно збирає на собі бруд, пил, пух і тіла комах, що з часом призводить до його засмічення і погіршення ефективності роботи. Промивати радіатор рекомендується кожні два роки.

Якість антифризу має значення

Неякісна або прострочена охолоджуюча рідина не здатна якісно захистити мотор від перегріву. Рекомендується використовувати лише сертифікований антифриз, який слід міняти згідно з регламентом.

Моторне масло — не тільки мастило

Не варто забувати, що моторне масло в автомобілі служить не тільки для змащення рухомих деталей, але і для відводу тепла від поршнів і циліндрів. При низькому рівні лубриканта перегрів неминучий.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Доведеться «дути в трубочку»: як поліція виявляє п’яних водіїв за кермом

В Україні за останні роки істотно зросла кількість фактів притягнення до відповідальності водіїв за нетверезе…

27.06.2025

Копійчаний лайфхак врятує від викрадення: повинен знати кожен автовласник

В Україні з кожним днем зростає статистика викрадень автомобілів. Причому, зловмисники постійно вдосконалюють методи своїх…

27.06.2025

Як кефір і квас можуть позбавити вас прав: продукти, які створюють «алкогольний» запах

Як відомо, керування транспортним засобом у стані алкогольного сп'яніння в Україні суворо заборонено законом. За…

27.06.2025

П’ять фатальних помилок при зупинці поліцією: вони обійдуться вам у кругленьку суму

Більшість автомобілістів відчувають стрес при зупинці їхньої машини поліцією. При цьому нерідко водії самі погіршують…

27.06.2025

Що означає літера «L» на коробці «автомат»: маловідома, але важлива функція

Українські автомобілісти, які користуються машинами на «автоматі», як правило, стикаються з чотирма основними режимами трансмісії…

26.06.2025

Що буде, якщо залити в старий двигун синтетичне масло

З появою на ринку синтетичних моторних масел життя автомобілістів дещо спростилося. У той же час…

26.06.2025