Статті

Чому закипає двигун в автомобілі: шість основних причин перегріву

Перегрів двигуна є однією з найнебезпечніших проблем в автомобілі, оскільки дуже швидко може перетворити вашу машину на купу металобрухту. Влітку ця несправність найбільш актуальна, оскільки природні погодні умови істотно збільшують ризик «закипання» двигуна. Однак основні причини перегріву зазвичай полягають в іншому. Видання AMPERCAR виділяє шість основних причин цього явища.

Вентилятор охолодження — перша лінія захисту

Якщо у вас не працює вентилятор системи охолодження, то ваш двигун практично гарантовано «закипить» в пробці. Зазвичай пристрій відмовляється працювати через перегорання запобіжника або поломку датчика температури. Вирішити проблему тимчасово допоможе підключення вентилятора безпосередньо, щоб він працював постійно.

Система патрубків вимагає уваги

Згодом гумові патрубки і хомути втрачають свою еластичність, на них з’являються тріщини, що провокує витоки охолоджуючої рідини. Запобігти цій неприємності допоможе лише регулярна візуальна діагностика.

Needle pointer at the high temp point of the temperature gauge in the vehicle radiator and the symbol has the red light is on

Термостат — серце системи охолодження

Якщо термостат забруднюється, то перестає відкриватися і закриватися в потрібний час, що призводить до порушення циркуляції антифризу в системі. Рекомендується чистити пристрій раз на рік для профілактики.

Радіатор потребує регулярного очищення

Оскільки радіатор знаходиться в самій передній частині автомобіля, то він постійно збирає на собі бруд, пил, пух і тіла комах, що з часом призводить до його засмічення і погіршення ефективності роботи. Промивати радіатор рекомендується кожні два роки.

Якість антифризу має значення

Неякісна або прострочена охолоджуюча рідина не здатна якісно захистити мотор від перегріву. Рекомендується використовувати лише сертифікований антифриз, який слід міняти згідно з регламентом.

Моторне масло — не тільки мастило

Не варто забувати, що моторне масло в автомобілі служить не тільки для змащення рухомих деталей, але і для відводу тепла від поршнів і циліндрів. При низькому рівні лубриканта перегрів неминучий.

Recent Posts

Ford визнав поразку у боротьбі з Toyota та Hyundai – компанія змінила курс

Американський автовиробник Ford більше не має наміру залишатись «масовим» брендом. Голова компанії Джим Фарлі зізнався,…

28.12.2025

Випалює очі: водійка показала, наскільки небезпечні яскраві фари автомобілів

Останнім часом проблема засліплення водіїв на нічній дорозі стає дедалі небезпечною. Автомобілісти встановлюють на свої…

28.12.2025

Автомобілі таких кольорів найчастіше потрапляють в ДТП: дослідження

Зазвичай українці при виборі автомобіля дивляться на колір кузова, як на елемент дизайну. Інколи на…

28.12.2025

Чи можна використовувати WD-40 на пластикових деталях авто: пояснюють експерти

Засіб WD-40 для українських водіїв вже давно став незамінним помічником та обов’язковим атрибутом у кожному…

28.12.2025

Чи варто переплачувати за повний привід у кросовері: пояснюють фахівці

На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…

28.12.2025

Екс-інженер NASA розкрив лайфхак, як за кілька секунд розморозити лобове скло авто

Для українських автомобілістів розморожування лобового скла перед поїздкою є чи не найбільш дратівливою зимовою проблемою.…

28.12.2025