Статті

Чому закипає двигун в автомобілі: шість основних причин перегріву

Перегрів двигуна є однією з найнебезпечніших проблем в автомобілі, оскільки дуже швидко може перетворити вашу машину на купу металобрухту. Влітку ця несправність найбільш актуальна, оскільки природні погодні умови істотно збільшують ризик «закипання» двигуна. Однак основні причини перегріву зазвичай полягають в іншому. Видання AMPERCAR виділяє шість основних причин цього явища.

Вентилятор охолодження — перша лінія захисту

Якщо у вас не працює вентилятор системи охолодження, то ваш двигун практично гарантовано «закипить» в пробці. Зазвичай пристрій відмовляється працювати через перегорання запобіжника або поломку датчика температури. Вирішити проблему тимчасово допоможе підключення вентилятора безпосередньо, щоб він працював постійно.

Система патрубків вимагає уваги

Згодом гумові патрубки і хомути втрачають свою еластичність, на них з’являються тріщини, що провокує витоки охолоджуючої рідини. Запобігти цій неприємності допоможе лише регулярна візуальна діагностика.

Needle pointer at the high temp point of the temperature gauge in the vehicle radiator and the symbol has the red light is on

Термостат — серце системи охолодження

Якщо термостат забруднюється, то перестає відкриватися і закриватися в потрібний час, що призводить до порушення циркуляції антифризу в системі. Рекомендується чистити пристрій раз на рік для профілактики.

Радіатор потребує регулярного очищення

Оскільки радіатор знаходиться в самій передній частині автомобіля, то він постійно збирає на собі бруд, пил, пух і тіла комах, що з часом призводить до його засмічення і погіршення ефективності роботи. Промивати радіатор рекомендується кожні два роки.

Якість антифризу має значення

Неякісна або прострочена охолоджуюча рідина не здатна якісно захистити мотор від перегріву. Рекомендується використовувати лише сертифікований антифриз, який слід міняти згідно з регламентом.

Моторне масло — не тільки мастило

Не варто забувати, що моторне масло в автомобілі служить не тільки для змащення рухомих деталей, але і для відводу тепла від поршнів і циліндрів. При низькому рівні лубриканта перегрів неминучий.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025