Якщо вам здається, що всі шини однакові — гумові, круглі і чорні, то ви взагалі нічого не розумієте в тому, як їздить ваш автомобіль. Під звичною оболонкою ховається технологічна прірва, від якої безпосередньо залежить наша безпека, комфорт і вміст гаманця. Експерти видання SlashGear пояснили, чому майже всі нові автомобілі сьогодні використовують радіальні шини.
Радіальні шини проти «старичків»
Секрет популярності радіальних покришок полягає в їх революційній внутрішній архітектурі. Розташування внутрішніх кордів перпендикулярно напрямку руху під кутом 90 градусів від центру колеса. Свого часу така компоновка зробила справжню революцію в індустрії. Інноваційна технологія дозволила боковинам і шинам працювати незалежно одна від одної, гарантуючи краще зчеплення з дорожнім покриттям, а також максимальну плавність ходу і скорочення витрати палива до 10%.
Діагональні шини: динозаври асфальту
Раніше в шинах використовувалася діагональна компоновка кордів, коли вони перетиналися хрест-навхрест під кутами 30-45 градусів. Це призводило до того, що боковини добре справлялися з бездоріжжям, але були занадто жорсткими для їзди по нормальному покриттю. До того ж комфорт сильно знижувався, а витрата палива – зростала.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…