Статті

Чому не можна викручувати кермо до упору: пояснення майстра

Водій Віталій зі Львова ще восени замінив насос гідропідсилювача у своєму Volkswagen Golf. Причина – кермо стало тугим, а під авто з’явились плями. Майже 9 тисяч гривень. “Сказали в сервісі – зловив обрив шланга. Коли припарковувався, крутив кермо до упору і так залишав”, – розповідає чоловік у коментарі для видання “Твоя МАШИНА“.

Саме така звичка і вкорочує життя гідропідсилювачу, кажуть експерти. Про це наголошує автомеханік Сергій, який понад 15 років ремонтує кермові системи. За його словами, коли кермо доведене до крайнього положення, в системі різко зростає тиск. Насос, шланги, циліндри – усе працює на межі. І довго це не витримує.

Якщо лишити кермо викрученим, навіть на 5–10 секунд, рідина всередині починає перегріватись. А шланги просто можуть не витримати. Потім маємо текти, шум або заклинювання“, – каже майстер.

У гідропідсилювачі справді є клапан, що має знижувати тиск. Але він не панацея. Якщо водій постійно викручує кермо до упору і лишає його так – насос швидко зношується. Ціни ж на нові запчастини кусаються. Тільки заміна насоса обійдеться від 3 000 гривень. А ще шланги, рідина, робота…

Фахівці радять: дійшли до упору – відпустіть кермо на чверть оберту. Так система не буде в стресі. І зайвих витрат вдасться уникнути.

Раніше ми писали, які автомобілі не можна заправляти до краю. Співробітник АЗС розповів, чому це небезпечно.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025