Співробітник АЗС вказав на автомобілі, які не можна заправляти до краю

На українських заправках часто можна почути: «До повного». Але, як показує практика, ця звичка – не завжди безпечна. Про це нагадують не лише механіки, а й самі працівники АЗС, які стикаються з наслідками подібної самодіяльності щодня. Олександр, заправник з 12-річним стажем на станції під Києвом, у коментарі для видання “Твоя МАШИНА” розказав, кому не можна занадто часто заливати повний бак пального.

«Нові авто – не ті, що були десять років тому. Перелив – і вентиляція бака може потекти. А це вже запах пального, плями під колесами, а іноді й чек на ремонт», – говорить він.

У сучасних машинах є клапани, які стежать за тиском у баку. Якщо залити бензин під саме горло, ці вузли можуть залитись паливом. Після цього система вже не працює як слід – і тиск скаче, і паливо витікає. У гіршому випадку – корозія на кузові, запах у салоні чи навіть займання, пояснює він.

«Був випадок: приїхав водій Mazda 6. Заправився до краю. Їхав трасою – відчув запах. Зупинився – патьоки по лівому крилу, а знизу крапає. Обійшовся поліруванням і заміною клапана. Але міг і не помітити вчасно», – розповідає Сергій, досвідчений автомеханік з Черкас.

У старих моделях ситуація ще гірша. Там часто кришки паливного бака сидять нещільно. Переповнив – от і потекло на фарбу. А якщо ще спека – ризик загоряння зростає. Висновок простий. Як би не хотілося «залити про запас», краще зупинитися після першого клацання пістолета. І безпечніше, і дешевше.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти