Фото: Твоя МАШИНА
Липень – спека, грози, калюжі по коліна. І не всім автомобілям така погода до вподоби. Ігор, автомеханік з Чернівців, у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює, чому дощ – не просто фоновий звук у вікно, а причина серйозних проблем під капотом.
«Проблеми починаються тоді, коли ущільнювачі зношені, а проводка – кустарна, зі скрутками чи «китайськими» роз’ємами», – каже фахівець.
За його словами, волога легко пробирається до електроніки. Особливо якщо десь вже розривалась ізоляція або блоки під сидіннями не ізольовані. Потрапляння води у такі зони – прямий шлях до збоїв і короткого замикання.
Ще одна біда – забиті дренажі. Вода починає збиратись у багажнику, підкапотному просторі, навіть у порожнинах дверей. Ігор радить періодично перевіряти всі дренажні канали й наносити спеціальну силіконову змазку на відкриті клеми. Це зменшує ризик окислення.
А ще – кузов. При постійній вологості й бруді іржа не змушує себе чекати. Найчастіше гниють арки, пороги й зварні шви.
«Раз на кілька років варто обробляти машину антикором і ставити брызговики», – додає він.
Є й небезпека серйозніша. Волога може потрапити у двигун або коробку. Влучить у повітрозабірник – отримаєте гідроудар. Прорветься в масло – утвориться емульсія, яка вбиває мотор.
«Глибокі калюжі краще об’їжджати, а не вриватись у них на швидкості», – попереджає експерт.
Щоб не платити за ремонт після кожної зливи, перевіряйте вентиляцію агрегатів, стежте за рідинами й не ігноруйте профілактику. Іноді найгірший ворог вашої машини – не лід, не спека, а звичайний дощ.
Нещодавно ми писали, чим небезпечна їзда на низьких обертах двигуна. Механік пояснив, чому така звичка може вбити ваш мотор.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…