Чим небезпечна їзда на низьких обертах двигуна: відповідь механіка

Дехто з водіїв любить бачити стрілку тахометра в самому низу. Кажуть, так машина менше їсть. Але досвідчені мотористи стверджують: економія тут короткочасна. А наслідки – реальні. Про це пише “Твоя МАШИНА“.

Андрій, моторист із 15-річним досвідом роботи в Києві, не раз стикався з наслідками такої їзди. За його словами, під час руху на 1300–1500 об/хв паливо згорає не повністю, і нагар осідає на клапанах. «Потім водій дає газу – а в камері згоряння вже сміття. В кращому разі – детонація, в гіршому – вилітають форсунки», – каже фахівець.

А ще – мастило. На низьких обертах насос не розганяє масло так, як треба. Верх двигуна залишається напівсухим. А якщо так їздити постійно – починаються проблеми з розпредвалами, гідрокомпенсаторами і навіть коробкою.

«Я бачив 1.6-літрові мотори, які проходили 70 тисяч, а потім – капремонт. Бо власник катався «в економрежимі», – додає Андрій.

Нормальна робота двигуна починається з 2500 об/хв. Там і пальне краще згорає, і масло всюди доходить. А головне – мотор не працює «в натяжку». Тож скупий платить двічі. За бензин – менше, а за ремонт – утричі більше.

Нещодавно водіям пояснили, чому в спеку не можна глушити двигун авто відразу після поїздки. Така звичка може дуже швидко вбити силову установку.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти