Фото: Твоя МАШИНА
На перший погляд різниця між дешевими та дорогими шинами проста – перші коштують менше. Але питання не лише в ціні, нагадує «Твоя МАШИНА».
«Можна поставити гуму по 2000 гривень за колесо, але треба розуміти, за що ви платите», – каже Станіслав, автотехнік з 15-річним досвідом роботи на СТО в Черкасах.
Головне – безпека. У тестах дорожчі шини стабільніше тримають авто в повороті, краще гальмують, не «пливуть» на мокрому асфальті. Це критично, особливо на швидкості. Дешева гума часто гучна, м’яка, стирається швидко і гірше тримає зчеплення.
Ще одна різниця – склад. У бюджетні моделі додають більше сажі. Вони твердіші, важчі, через що підвісці теж дістається. А взимку недорогі шини часто гублять шипи вже після першого сезону.
Відомий бренд – не просто наліпка. «Найкраща шина – та, що поводиться прогнозовано», – пояснює Олег, співробітник одного з київських сервісів шиномонтажу.
Преміальні моделі проходять десятки тестів, а не просто ліпляться на фабриці. Їхні характеристики перевіряють і лабораторії, і самі водії.
Різницю відчуваєш не одразу, але вона є. Якщо доводиться екстрено гальмувати, вона може стати вирішальною.
Нещодавно ми пояснювали, чому автомобільні шини завжди чорні. Про моду тут взагалі не йдеться.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…