Фото: Твоя МАШИНА
Коли машина довго їздить містом, мотор починає «задихатися». Ні, не через повітря – через відкладення всередині. Карбон і нагар з часом накопичуються у камерах згоряння, зменшуючи ресурс двигуна. Це проблема не лише старих авто. Навіть нові машини з часом стикаються з цим, особливо якщо власник постійно їздить на низьких обертах.
Моторист Ігор із Києва, який ремонтує двигуни понад 15 років, в коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже:
«Тривала їзда на 1500–2000 об/хв – це прямий шлях до проблем. Підшипники, поршні, опори – усе страждає. А вібрації на малих обертах повільно, але впевнено розхитують мотор».
За його словами, це не просто слова – щотижня до нього привозять мотори з однаковими симптомами. Але є спосіб полегшити життя двигуну – трохи дати йому «подихати». Раз на 100 км потрібно розігнати мотор до 4000–5000 об/хв і втримати такий режим 2–3 хвилини. Висока температура в камерах згоряння спалює свіжі відкладення, а мастило, нагріте і під тиском, «вимиває» бруд зі змащувальної системи.
«Це не означає, що треба постійно їздити агресивно. Але невелике навантаження мотору час від часу корисне», – уточнює майстер.
Якщо в машині є спортивний режим, краще використовувати його – автоматична коробка сама тримає оберти вище. Так двигун працює легше. І витрати на ремонт зменшуються.
Покупка нової машини – це завжди витрати. І не тільки на оформлення чи страховку. Після…
Дехто ще пам’ятає зовнішні сонцезахисні козирки на передніх вікнах. Металеві щитки з минулого, які колись…
Багато водіїв і досі переконані: чим менше кілометрів проїхала машина, тим краще. Але механіки бачать…
Tesla взялась за нову версію Cybertruck – коротшу, вужчу й орієнтовану на європейські та азійські…
У Патрульній поліції Івано-Франківської області вкотре нагадали, як може закінчитись поїздка для водіїв під дією…
Попит на кросовери останнім часом зріс: у 2024 році вони становили близько 45 % світового ринку.…