Фото: Твоя МАШИНА
Коли машина довго їздить містом, мотор починає «задихатися». Ні, не через повітря – через відкладення всередині. Карбон і нагар з часом накопичуються у камерах згоряння, зменшуючи ресурс двигуна. Це проблема не лише старих авто. Навіть нові машини з часом стикаються з цим, особливо якщо власник постійно їздить на низьких обертах.
Моторист Ігор із Києва, який ремонтує двигуни понад 15 років, в коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже:
«Тривала їзда на 1500–2000 об/хв – це прямий шлях до проблем. Підшипники, поршні, опори – усе страждає. А вібрації на малих обертах повільно, але впевнено розхитують мотор».
За його словами, це не просто слова – щотижня до нього привозять мотори з однаковими симптомами. Але є спосіб полегшити життя двигуну – трохи дати йому «подихати». Раз на 100 км потрібно розігнати мотор до 4000–5000 об/хв і втримати такий режим 2–3 хвилини. Висока температура в камерах згоряння спалює свіжі відкладення, а мастило, нагріте і під тиском, «вимиває» бруд зі змащувальної системи.
«Це не означає, що треба постійно їздити агресивно. Але невелике навантаження мотору час від часу корисне», – уточнює майстер.
Якщо в машині є спортивний режим, краще використовувати його – автоматична коробка сама тримає оберти вище. Так двигун працює легше. І витрати на ремонт зменшуються.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…