Фото: Твоя МАШИНА
Коли машина довго їздить містом, мотор починає «задихатися». Ні, не через повітря – через відкладення всередині. Карбон і нагар з часом накопичуються у камерах згоряння, зменшуючи ресурс двигуна. Це проблема не лише старих авто. Навіть нові машини з часом стикаються з цим, особливо якщо власник постійно їздить на низьких обертах.
Моторист Ігор із Києва, який ремонтує двигуни понад 15 років, в коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже:
«Тривала їзда на 1500–2000 об/хв – це прямий шлях до проблем. Підшипники, поршні, опори – усе страждає. А вібрації на малих обертах повільно, але впевнено розхитують мотор».
За його словами, це не просто слова – щотижня до нього привозять мотори з однаковими симптомами. Але є спосіб полегшити життя двигуну – трохи дати йому «подихати». Раз на 100 км потрібно розігнати мотор до 4000–5000 об/хв і втримати такий режим 2–3 хвилини. Висока температура в камерах згоряння спалює свіжі відкладення, а мастило, нагріте і під тиском, «вимиває» бруд зі змащувальної системи.
«Це не означає, що треба постійно їздити агресивно. Але невелике навантаження мотору час від часу корисне», – уточнює майстер.
Якщо в машині є спортивний режим, краще використовувати його – автоматична коробка сама тримає оберти вище. Так двигун працює легше. І витрати на ремонт зменшуються.
Сьогодні в автомобілях працюють десятки електронних систем, що покликані поліпшити життя водіїв та їх пасажирів,…
Останні роки автомобілі Kia в Україні стали дуже популярними, завдяки своїй доступності та технологічності. Але…
Корейський автовиробник преміальних автомобілів Genesis повідомив про кумедну проблему зі своїм флагманським седаном G90. Як…
Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…