Фото: Твоя МАШИНА
Восени і навесні на СТО зростає черга – частина водіїв приїздить не лише «перевзутися». У багатьох у планах – зняти підкрилки. На перший погляд – дивне бажання, але пояснення просте, пояснюють виданню «Твоя МАШИНА» профільні експерти.
«Під підкрилками накопичується волога, бруд і пісок. Зовні машина чиста, а там – болото, як навесні на городі», – каже Назар, механік зі Львова, який працює в автосервісі понад 12 років.
За його словами, більшість клієнтів взагалі не здогадуються, що за цими пластиковими елементами – справжній розсадник корозії.
Підкрилки захищають арки від каміння та солі, але не є герметичними. Через мікрощілини туди затікає вода, затягує пил. За кілька місяців там виростає шар бруду, який утримує вологу. У результаті здувається фарба, з’являються «рижики», а далі – діра в крилі.
«Три рази на рік – оптимально. Зняв, прочистив, подивився – і спиш спокійно», – додає експерт. Якщо метал уже пошкоджений, його обробляють антикором. Якщо ні – просто висушують і ставлять назад.
Механік також радить не забувати про інші «глухі» зони – стики бамперів, під фарами, за ліхтарями. Туди теж залітає бруд, особливо після зими. А після весняної мийки – варто заглянути і під капот. Там теж накопичується волога, яка пришвидшує корозію.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…