Фото: Твоя МАШИНА
Сидіти в авто так, щоб було зручно і безпечно – не одне й те саме. Те, що працює для знайомих або нав’язано інструктором з автошколи, може виявитися помилкою. Іноді – фатальною. Видання Jalopnik розповіло водіям, як правильно розташуватись за кермом, що не наражати себе на небезпеку.
Перш за все не треба сідати майже «в обійми» з кермом. Через деякий час ви вже будете крутити шию та жалітися на спину. Якщо в такому положенні спрацює подушка – перелом грудної клітки був би цілком реальним.
Професійні пілоти давно відійшли від «правила 25 см» між грудьми та кермом. Натомість радять налаштовувати сидіння не за сантиметрами, а за тілом.
Сядьте прямо, витягніть руки вперед – і покладіть зап’ястя на верхню частину керма. Якщо це вдалося без напруги, ви на правильному шляху. Плечі мають лишатися притиснутими до спинки, а лікті – трохи зігнутими.
Подушки безпеки відкриваються з вибуховою швидкістю – понад 300 км/год. Якщо сидите занадто близько, вони можуть не врятувати, а скалічити. Таке траплялося з подушками Takata, які під час аварії перетворювалися на джерело шрапнелі.
Ще один нюанс – кут керма. Він має «дивитися» в груди, а не в голову. У нових авто це налаштовується без проблем. А от у старих, де кермо стоїть як у рейсовому автобусі, доводиться шукати компроміси.
Немає жодної універсальної формули. Але є проста логіка: чим краще тіло адаптоване до машини, тим більший шанс, що воно вийде з аварії без серйозних ушкоджень.
Перевірте себе прямо зараз. Це займе п’ять хвилин. Але може зберегти вам не тільки комфорт, а й життя.
Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…
Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…