Фото: Твоя МАШИНА
Коли авто з варіатором опиняється без ходу, багато хто хапається за трос. Але не все так просто. Буксирування такої машини – це ризик, якщо не знати нюансів. Варіатор не прощає недбалості, попереджає у коментары для видання «Твоя МАШИНА» автомеханік Сергій з Києва, який понад 15 років ремонтує коробки передач у сервісі на Солом’янці.
«Варіатор – штука чутлива. Його перегрів або різке навантаження часто завершуються повною заміною. І це вже не тисяча, а десятки тисяч гривень», – пояснює майстер.
Головне правило – не тягнути машину на собі, якщо не впевнені у вазі. Якщо маса зламаного авто така сама або вища, ніж у буксира, краще не ризикувати. Тут потрібен евакуатор або принаймні часткове завантаження.
Перед тим як рушати, потрібно перевести селектор у «нейтраль». Їхати слід не швидше 50 км/год. І не далі ніж на 50 кілометрів за раз. Якщо шлях довший – кожні 50 км варто зупинятись на 40–60 хвилин.
«Але двигун у цей момент краще не глушити», – уточнює експерт. «Бо трансмісія при вимкненому моторі остигає набагато повільніше».
Іще один критичний момент – мастило. Усі ці розмови про «довічну» рідину – міф, каже майстер. Він радить змінювати оливу кожні 60–70 тисяч кілометрів. Інакше зношування компонентів піде значно швидше.
Погано замінене або старе мастило – перший крок до перегріву. А перегрітий варіатор – це вже майже вирок.
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…