Фото: Твоя МАШИНА
Мало хто знає, але шини в автомобілі стираються не однаково. Іноді швидше ззаду, іноді – спереду. Якщо не міняти їх місцями, це може вилізти боком: авто почне гірше тримати дорогу, а витрати зростуть, пише SlashGear. Особливо це помітно в дощ – машина веде себе непередбачувано, а кермо «пливе».
У містах, де постійні зупинки, повороти і ями, шини зношуються значно швидше, кажуть експерти. Тому рекомендую міняти їх місцями кожні 8 тисяч кілометрів. А на трасах можна й рідше – раз на 12 тисяч.
Орієнтовно це раз на два техогляди чи кожну другу заміну мастила. Звучить просто, але чимало водіїв відкладають цю процедуру на потім. І дарма. Рівномірне зношення подовжує ресурс шин і покращує гальмування.
Є винятки. Наприклад, шини для швидкісної їзди стираються швидше. Тут варто дотримуватись інтервалу в 5 тисяч кілометрів. Те саме стосується кросоверів з повним приводом – навантаження розподіляється по-іншому, і кожен виробник має свої рекомендації.
Ще одна підказка – поведінка авто. Якщо з’явилась вібрація на швидкості чи машину «тягне» вбік – саме час перевірити шини. Нерівномірний знос видно навіть неозброєним оком: достатньо порівняти глибину протектора спереду і ззаду.
У підсумку – це не складно і не дорого. Але якщо знехтувати, доведеться платити більше. Не лише грошима, а й комфортом за кермом.
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…