Під час заміни гальмівних колодок деякі власники авто задаються логічним, на перший погляд, питанням: а що, як поставити ті самі колодки спереду і ззаду? Звучить як спосіб заощадити, але насправді це прямий шлях до проблем, пише SlashGear.
Експерти пояснюють просто – передні колодки завжди більші. Це не виробнича примха – передня вісь бере на себе більшу частину навантаження під час гальмування. Якщо ви спробуєте вставити їх ззаду – вони банально не стануть у супорт».
У сучасних легковиках гальмівна система найчастіше дискова на обох осях. Проте розмір колодок і дисків – різний. Коли водій тисне на педаль, більша частина маси авто переноситься вперед. Це створює додатковий тиск на передню вісь – тож і гальмівні елементи там мають бути міцнішими та масивнішими.
Задні гальма грають допоміжну роль. Їхнє завдання – стабілізувати авто під час зупинки, не створюючи зайвого тиску. Також саме на задній осі розміщений ручник або аварійне гальмо. Тому колодки там мають бути точного розміру, без імпровізацій.
Задні колодки – це не просто менша копія передніх. У них інше завдання, інші параметри, інша форма. Переплутати складно – але якщо взяти набір «на око», можна натрапити на неприємний сюрприз уже в гаражі.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…