Під час заміни гальмівних колодок деякі власники авто задаються логічним, на перший погляд, питанням: а що, як поставити ті самі колодки спереду і ззаду? Звучить як спосіб заощадити, але насправді це прямий шлях до проблем, пише SlashGear.
Експерти пояснюють просто – передні колодки завжди більші. Це не виробнича примха – передня вісь бере на себе більшу частину навантаження під час гальмування. Якщо ви спробуєте вставити їх ззаду – вони банально не стануть у супорт».
У сучасних легковиках гальмівна система найчастіше дискова на обох осях. Проте розмір колодок і дисків – різний. Коли водій тисне на педаль, більша частина маси авто переноситься вперед. Це створює додатковий тиск на передню вісь – тож і гальмівні елементи там мають бути міцнішими та масивнішими.
Задні гальма грають допоміжну роль. Їхнє завдання – стабілізувати авто під час зупинки, не створюючи зайвого тиску. Також саме на задній осі розміщений ручник або аварійне гальмо. Тому колодки там мають бути точного розміру, без імпровізацій.
Задні колодки – це не просто менша копія передніх. У них інше завдання, інші параметри, інша форма. Переплутати складно – але якщо взяти набір «на око», можна натрапити на неприємний сюрприз уже в гаражі.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…