Навіть акуратна машина може приховувати проблеми. Це варто враховувати при покупці старого автомобіля. Видання Interia звертає увагу на ТОП-5 ймовірних ризиків при огляді б/у машини.
Під капотом – інжектор, турбіна, датчики. Все це зношується швидше, ніж здається. Особливо якщо власник економив на маслі або пропускав ТО. У дизельних двигунах помпові форсунки часто «виходять з ладу» після 150-200 тисяч км. Машина гірше заводиться, димить, а Check Engine то зникає, то з’являється.
Не менш ризикована зона – підвіска. Один удар в яму, і амортизатори просядуть. Нерівномірний знос гуми – сигнал, що з геометрією або важелями щось не так. Гальма теж варто перевірити. Якщо скриплять – зносу вже не уникнути.
Електроніка – ще один сюрприз. Здається, працює все: світло, клімат, підігрів. Але після покупки з’являються «глюки», які тягнуть на кілька десятків тисяч гривень. Тут без перевірки кожної кнопки не обійтися.
Не ігноруйте кузов. Іржа зазвичай ховається – під гумками, в порогах, дверях. Коли видно плями – метал вже гниє зсередини. Те ж саме з вихлопом. Дірявий глушник не тільки шумить – може пустити гази в салон.
І наостанок – документи. У сервісній книжці має бути все: коли міняли ремінь, чи було ТО. Якщо нічого немає, готуйтеся до сюрпризів.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…