Чорні авто виглядають ефектно, але під палючим сонцем перетворюються на пательні. Як пише Black, фахівці зі Швейцарського туристичного клубу разом із дослідниками з інституту Empa вирішили перевірити, наскільки колір кузова впливає на нагрівання машини.
Для цього взяли два авто – білий і чорний – та поставили їх під ультрафіолетові прожектори, які імітують типову спеку в Європі. Через 20 хвилин кузов чорної машини розжарився до 70°C, а білої – лише до 55°C. Через годину – ще більше: до 80°C у чорного авто та понад 60°C у білого. При такій температурі дотик до металу може обернутись опіком.
Та у салоні ситуація інша. Там різниці майже не було. В обох авто температура на панелі приладів сягнула 80°C, а в районі голови – близько 45°C. У такій печі легко втратити свідомість, навіть якщо машина світла.
Інженер Вольфганг Келер з TCS пояснив: «Світлий кузов дійсно менше нагрівається зовні, але всередині салон нагрівається майже однаково. Головну роль тут відіграє скління – через нього сонце пробиває всередину без перепон».
До речі, трохи прочинені вікна – це самообман. Температура зменшується мінімально. А от спеціальна плівка на лобовому склі реально допомагає: температура в салоні падає до 32°C. Не прохолодно, але вже не критично.
Перед виїздом у спекотний день експерти радять спершу провітрити салон, а вже потім вмикати кондиціонер. Але не варто ставити холод на максимум – різниця між температурою на вулиці й у машині не повинна бути більшою за 6°C. Інакше ризикуєте підхопити застуду прямо у власному авто.
Американський автовиробник Ford більше не має наміру залишатись «масовим» брендом. Голова компанії Джим Фарлі зізнався,…
Останнім часом проблема засліплення водіїв на нічній дорозі стає дедалі небезпечною. Автомобілісти встановлюють на свої…
Зазвичай українці при виборі автомобіля дивляться на колір кузова, як на елемент дизайну. Інколи на…
Засіб WD-40 для українських водіїв вже давно став незамінним помічником та обов’язковим атрибутом у кожному…
На сьогоднішній день сегмент кросоверів є найбільш популярним як в Україні, так і у всьому…
Для українських автомобілістів розморожування лобового скла перед поїздкою є чи не найбільш дратівливою зимовою проблемою.…