Ринок вживаних машин в Україні живе своїм життям: на одному майданчику можна зустріти чесного продавця, а на сусідньому – майстра підроблених документів. Саме тому експерти радять не йти на угоду з «закритими очима». Є кілька речей, які здатні зберегти гроші й нерви, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Перше – діагностика. Як пояснює автомеханік з двадцятирічним стажем Олексій Гончар, незалежний огляд у сервісі виявляє приховані дефекти.
«Тріщини в рамі чи підроблені подушки безпеки видно не кожному. Без підйомника і досвіду цього не помітити», – каже він.
Заплатити кілька тисяч гривень за перевірку простіше, ніж ремонтувати мотор чи коробку.
Друге – документи. Андрій, юрист з Києва, попереджає, що найчастіше покупці ігнорують перевірку авто на застави та судові обтяження.
«Ви можете віддати гроші, а вже завтра машину заберуть як майно банку. Перевірка через державні реєстри займає пів години», – наголошує він.
Не менш показова сервісна книжка: якщо там прогалини, варто насторожитися.
Третє – аналіз пропозицій. Угода має бути зваженою. Порівняйте кілька схожих варіантів, зберіть інформацію про конкретну модель. Якщо продавець нервує від ваших запитань, це тривожний дзвіночок.
Четверте – перше обслуговування після покупки. Не варто довіряти словам попереднього власника про «свіжу заміну масла». Міняйте всі рідини, фільтри, перевіряйте гальма і колеса. Це база безпеки.
П’яте – регулярний догляд. Авто з пробігом у 180 000 км ще може пройти стільки ж. Все залежить від уваги до деталей і своєчасного сервісу.
Порада проста: холодна голова, документи під рукою і повний огляд у майстра. Інакше ризикуєте отримати красиву «обгортку» з проблемами, які коштуватимуть дорожче самої покупки.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…