Перегрів двигуна – ситуація, яка лякає навіть досвідчених водіїв. Бачите пар з-під капота – значить антифриз закипів і вже не охолоджує мотор. Причин чимало: від браку рідини й забитого радіатора до поломки термостата чи вентилятора.
Механік з Києва Сергій Л. у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює:
«Найперше треба включити пічку на максимум. Вона під’єднана до системи охолодження і забирає тепло. Якщо з дефлекторів дме холодом – антифризу немає або мало. Треба зупинятися, глушити мотор і чекати щонайменше 15 хвилин, перш ніж відкривати капот».
Якщо ж з повітропроводів йде гаряче повітря, рідина в системі є. Тоді можна рухатись далі, але лише на низьких обертах. Побачили довгий підйом – краще зупиніться й дайте мотору охолонути. При цьому обігрів салону не вимикайте.
Категорично заборонено відкривати кришку радіатора під час кипіння. Під тиском антифриз може вдарити в обличчя. Також не варто поливати мотор холодною водою – різкий перепад температур дає тріщини в деталях. Ту ж небезпеку несе доливання антифризу чи води в гарячий двигун.
Автослюсар Олег Г. з Херсону додає:
«Якщо мотор вже закипів, важливо не гнатися далі, а зрозуміти причину. Інакше ризикуєте капремонтом, а це десятки тисяч гривень».
Фахівці радять після першої зупинки обов’язково перевірити систему охолодження в сервісі. Часто перегрів стає сигналом про серйознішу проблему – від зношеного насоса до мікротріщин у прокладці головки блоку.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…