Фото: Твоя МАШИНА
Ще десять років тому електромобіль був розкішшю. Сьогодні ж ринок пропонує цілу низку компактних моделей, що конкурують навіть із бюджетними бензиновими хетчбеками. Ціни знизилися, а вибір став настільки широким, що розгубитися легко. Експерти британського порталу WhatCar відібрали кілька найцікавіших машин і послухали думки експертів, які сотні годин провели за їхнім кермом.
Renault 5 – головна сенсація року. Новинка отримала батарею 52 кВт·год, що дає запас ходу до 407 км. Це більше, ніж у Hyundai Inster у версії Long Range. Зарядка від 15 до 80% триває лише пів години.
Hyundai Inster виглядає як зменшений кросовер. У версії з більшою батареєю він долає 369 км на одному заряді. Салон зручний, а підвіска м’яко ковтає ями. Є мінус – лише два задні місця, хоча багажник більший, ніж у багатьох суперників.
Cupra Born орієнтована на тих, хто любить драйв. Версія з батареєю 58 кВт·год проїжджає 425 км, а розгін до 100 км/год займає 7 секунд. Машина слухняна в поворотах і має маленький радіус розвороту – лише 10,2 м. Проте коштує дорожче, ніж MG4.
MG4 EV вразив ціною – від 17 999 фунтів, тобто близько 1 млн грн. Навіть базова версія тягне до 351 км, а Long Range – до 452 км. У зимових тестах авто показало 316 км, що дуже непогано. В оснащенні вже є адаптивний круїз-контроль і задні парктроніки.
Не обійшлося й без розчарувань. Mini Cooper SE приваблює стилем, але пропонує лише 190–250 км пробігу. На трасі заряд тане швидко. Схожа ситуація з Fiat 500e, де задні сидіння радше для дітей, а запас ходу менший за конкурентів.
Сьогодні покупець малих електромобілів має більший вибір, ніж будь-коли. Але перед покупкою слід чесно відповісти собі – чи є у вас доступ до домашньої зарядки. Без цього економія може перетворитися на головний біль.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…