Ринок б/в авто росте у ціні так само швидко, як і нові машини. За даними аналітиків, у США середня вартість уживаного авто вже перевищує 25 500 доларів (понад 1,06 млн грн), а за трирічну машину просять близько 30 тисяч доларів. Subaru залишається одним з найпопулярніших брендів на вторинному ринку, але й у нього є слабкі місця, які можуть зіпсувати покупку, повідомляє SlashGear.
Перше, на що звертають увагу досвідчені механіки, – прокладка головки блоку. У старих Subaru з моторами серії EJ проблема зустрічається часто. Білий дим з вихлопу чи перегрів – сигнал для перевірки. Зношена прокладка веде до змішування оливи й антифризу, що коштує власнику серйозних ремонтів.
Не менш болюча тема – ремінь ГРМ на моделях кінця 90-х – початку 2000-х. Якщо він рветься, мотор може бути зруйнований повністю. Заміну проводять кожні 100 тисяч км, але продавці рідко говорять правду про обслуговування.
Другий крок – пробіг і стан шин. Outback часто має високий одометр через далекі поїздки, тоді як Impreza здебільшого використовується в місті й показує менше кілометрів. Якщо гума стерта нерівномірно або нова, без чеків на заміну, є привід сумніватися у чесності продавця.
Ще одна типова біда – корозія. На форумах власники Subaru часто скаржаться на гнилі арки та днище. Якщо бачите глибоку іржу, від покупки краще відмовитись. Поверхневу іржу лікують, але коли вона вражає раму чи підвіску, машина стає небезпечною.
Четвертий ризик – варіатор. На старих Forester і Outback зустрічаються ривки, запах гару від оливи й дивні шуми. Це явні ознаки проблеми з трансмісією. А у турбо-версіях WRX чи Forester XT перевірте турбіну: підтікання мастила чи його швидке згорання здатні зупинити двигун.
І нарешті – підвіска. При тест-драйві звертайте увагу на стукіт на нерівностях, скрипи й нахил кузова. Нерівний знос гуми теж підказує про зношені амортизатори чи кульові опори.
Перед купівлею вживаного Subaru варто залучити майстра й підняти авто на підйомнику. Це обійдеться у кілька тисяч гривень, але може вберегти від витрат на сотні тисяч у майбутньому.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…