Власники дизельних авто рідко думають про те, що відбувається всередині паливного бака. Проте американський автомеханік Скотті Кілмер у себе в YouTube-блозі наголошує: у дизельному пальному з часом розмножуються бактерії та цвіль. Цей процес непомітний, але наслідки бувають катастрофічні.
Фахівці пояснюють, що мікроорганізми утворюють липкий шар, який забиває паливний фільтр і руйнує форсунки. У майстерні Кілмера вже не раз бачили машини з серйозними поломками через «живу» плівку в системі. У бензинових авто таке трапляється рідко, адже пальне містить більше присадок, що знімають загрозу.
«Водії недооцінюють проблему. А потім отримують рахунок на кілька тисяч доларів», – зазначає механік.
За нинішнім курсом це понад 100 тисяч гривень. Для вживаного авто така сума виглядає як вирок.
Щоб уникнути ризику, спеціалісти радять раз на кілька заправок додавати в бак антибактеріальні присадки. Вони продаються в будь-якому автомагазині та коштують у межах кількох сотень гривень. Це дешевше, ніж міняти форсунки або паливний насос.
Автослюсар Олег С., який понад 20 років займається обслуговуванням та ремонтом дизелів у Києві, у коментарі для «Твоя МАШИНА» підкреслює:
«Ми завжди вважали дизельні мотори витривалими. Але навіть їм шкодить те, чого не видно очима. Водії мають усвідомлювати ризик і реагувати вчасно».
Присадка з магазину – дрібна витрата, яка здатна врятувати від капітального ремонту. І це той випадок, коли профілактика коштує значно менше, ніж лікування.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…