Фото: Твоя МАШИНА
Тиск у шинах – тема, про яку більшість водіїв згадує тільки на СТО. Та саме від цього дрібного параметра залежить і безпека, і гаманець. Автовиробники вказують норму для кожної моделі, але часто її ігнорують, пише Telegrafi.
Недокачана гума гріється швидше. Через це каркас слабшає, а протектор стирається нерівномірно. У результаті ресурс може впасти на 20%. Якщо комплект мав проходити 40 тисяч кілометрів, то він зношується вже на 32 тисячах.
Є й серйозніший ризик – вибух шини на швидкості. Такі випадки найчастіше трапляються на трасі, коли навантаження на колеса максимальне.
Не менш шкідливо й перекачування. Коли тиск завеликий, бічні стінки тверднуть, а пляма контакту з дорогою зменшується. У підсумку колеса стираються посередині значно швидше. Багато хто думає, що качати більше – це запас міцності. Насправді ви лише скорочуєте термін служби і погіршуєте зчеплення на мокрій дорозі.
Варто пам’ятати про додаткове навантаження. У деяких моделях виробники вказують окремий тиск для ситуацій, коли всі місця зайняті й багажник повний. Ігнорування цієї поради робить керування менш стабільним.
Регулярна перевірка тиску – простий спосіб уникнути зайвих витрат. Кілька хвилин біля компресора на заправці рятують і ресурс шин, і життя.
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Поліція почала активно штрафувати українських автомобілістів за одну незначну деталь – тріщину на лобовому склі.…
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…