Багато водіїв звикли доводити бак до мінімуму. На перший погляд, здається, економія пального — простий трюк. Насправді це серйозна загроза для авто. Історії власників старих Jeep і Ford підтверджують: паливний насос виходить з ладу, коли він постійно працює на порожньому баку, пише Jalopnik.
Електропривод насоса охолоджується бензином. Коли в баку мало пального, насос починає качати повітря. Мідні обмотки перегріваються, частини стираються, насос ламається. Відео YouTuber-а speedcar99 наочно показує, як зношуються фільтр та насос при постійному дефіциті пального.
Стара техніка з металевими баками має ще одну небезпеку — осад на дні баку. Коли бензину мало, осад всмоктується в насос, забиває фільтри і викликає перебої в роботі двигуна. Власник Jeep розповідає, що через це йому довелося міняти насос і фільтри двічі за рік.
Сучасні машини не мають легкого доступу до насоса: часто доводиться знімати бак. Ціна нової деталі і робота в сервісі швидко перетворюють дрібну економію на великий ремонт.
Навіть короткі поїздки на порожньому ,fre скорочують життя насоса. Літр-півтора в резерві — мінімум для безпечної експлуатації.
Тож реальна порада проста: не ігноруйте стрілку пального. Порожній бак виглядає зручним, але він дорого коштує вашому автомобілю. Навіть декілька поїздок на “Е” можуть вартувати кілька тисяч гривень ремонту.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…