Фото: Твоя МАШИНА
Шини – це єдина частина авто, яка торкається дороги. Від них залежить, як машина тримає курс, гальмує і реагує на повороти. Та що робити, якщо зносилась тільки одна? Можна змінити лише її чи доведеться ставити пару? Розбиралось видання Interia.
На одній осі шини мають бути однаковими – і за розміром, і за моделлю, і навіть за виробником, кажуть експерти. Інакше авто може поводитися непередбачувано, особливо під час екстреного гальмування. Це не просто порада, а вимога українських і європейських технічних регламентів.
Якщо все ж одна шина пошкоджена, можна поставити нову, але лише за умови, що решта ще в доброму стані. Різниця в глибині протектора не повинна перевищувати 2–2,5 мм. Інакше система стабілізації отримає некоректні дані, а ризик заносу зросте.
Коли задні колеса мають менший протектор, саме вони втрачають зчеплення першими. Тоді зад авто може “обігнати” передню частину – і водій не встигне зреагувати. Тому експерти радять кращі шини ставити саме назад, навіть якщо авто передньопривідне.
Окрема тема – змішування сезонів. Поставити літню і зимову шину на одну вісь – це прямий шлях до аварії. Літня гума взимку дубіє, втрачає еластичність, і навіть незначна ожеледиця може закінчитися ковзанкою.
У магазинах справді можна купити одну нову шину, якщо вона з того самого модельного ряду. Але фахівці радять подумати двічі. Краще витратитися на пару – це гарантія стабільності та безпеки.
Якщо коротко: закон не забороняє заміну однієї шини, але досвідчені механіки цього не схвалюють. Шини – не та деталь, де варто економити. Їхня рівновага – це ваша стабільність на дорозі.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…