На минулому тижні у Львові відбувся другий щорічний Український Автомобільний Форум, організований британською компанією Strategy Council та асоціацією «Укравтопром».
Цей захід продовжив серію публічних зустрічей та дискусій, що мають основною метою – створення прозорої та ефективної промислово-інвестиційної політики.
Відбулася зміна парадигми розвитку потенціалу українського автопрому, внутрішній ринок в середньостроковій перспективі вже не може бути регулятором для виробників, так само як і ще недавні традиційні зовнішні ринки, зазначив у своєму виступі президент асоціації «Укравтопром» Михайло Резнік.
«Індустрія гостро потребує нової промислової політики, регуляторного поля, нових глобальних партнерів. Інакше ми втратимо галузь, яка в сучасному світі формує основу високорозвинених економік і є основним замовником на висококваліфіковану, а значить і високооплачувану працю», наголосив пан Резнік.
На Форумі було зазначено, що маючи виробничий потенціал для виробництва 400 тис. од. автотранспортних засобів, вітчизняний автопром працює на 1,5% від своїх потужностей. Сьогодні з 12 автоскладальних заводів функціонує тільки 7, більшість з яких займаються навіть не дрібносерійним виробництвом, а штучним.
Ситуація складна, але поки ще не фатальна, вважає президент Укравтопрома. «Маючи продукт і ринки збуту, розконсервувати виробництва і запустити серійний випуск автомобілів з досить великою глибиною переробки можна протягом 6 місяців. У нашому активі є сучасне обладнання, зручна логістика і кваліфіковані трудові ресурси. До того ж, глобальний попит на продукцію автопрому зростає. Це зростання генерує попит на нові виробничі потужності та трудові ресурси. Все те, що ми маємо. Така кон’юнктура надає нам вибір, або ми долучаємось до забезпечення попиту на автомобілі, або забезпечуємо попит більш успішних країн на робочу силу», акцентував Михайло Резнік.
Розвиваючи тему перспектив і потенціалу галузі, Олег Папашев, заступник голови правління корпорації «УкрАвто» зазначив, що для реалізації промислового сценарію потрібно ефективне партнерство з транснаціональними компаніями, яке забезпечить роботою українські підприємства у глобальній системі поставок.
Боротьба за таке партнерство в світовому автопромі дуже жорстка, тому що переможець отримує не тільки великі грошові інвестиції, але і шанс на технологічний прорив, який забезпечує підвищення рівня життя нації, розвитку суспільства і його безпеки.
«Навколо нас багато конкурентів, і ми маємо не найкращі стартові умови. Сьогодні час дискутувати про те, що в змозі запропонувати Україна індустріальним інвесторам, де шукати точки зростання і можливостей і яку домашню роботу влада спільно з українським бізнесом повинна зробити, щоб остаточно не втратити те, що створювалося великою працею», наголосив пан Папашев.
Якщо вам подобається Porsche Cayenne, але ви не можете дозволити собі його купівлю, завжди є…
Зима несе автомобілістам масу викликів, серед яких можуть бути і труднощі із запуском двигуна в…
Сегмент SUV сьогодні на піку популярності на автомобільному ринку в Україні та в усьому світі.…
Купівля автомобіля - це важлива подія, до якої потрібно підходити максимально серйозно та відповідально, оскільки…
Хетчбеки дуже популярні в Україні через свою доступну ціну порівняно з седанами і кросоверами, а…
Особи, які ухиляються від військового обліку, з'явлення за повісткою до ТЦК і мобілізації, до яких…