Ілюстративне зображення створено за допомогою ШІ для Твоя МАШИНА
Український ринок вживаних авто у 2025 році — справжній вибух пропозицій. Щомісяця з-за кордону завозять понад 60 тисяч автомобілів, більшість з яких приваблюють низькою ціною.
Але досвідчені механіки попереджають: деякі «вигідні» варіанти можуть стати фінансовою пасткою.
Зовні гарне авто може приховувати дорогі поломки, проблеми з коробкою, двигуном чи електронікою. Тож перед покупкою варто знати, які моделі краще обходити десятою дорогою, пише видання Твоя МАШИНА.
Focus — популярна модель, але покоління 2011–2017 років виявилось невдалим.
капризна роботизована коробка PowerShift, яка перегрівається і “смикає”;
швидкий знос зчеплення — вартість ремонту може сягати 1000–1500 доларів;
несправності блоку управління двигуном і запалювання.
Якщо бачите дешевий Focus — це, ймовірно, не вигідна покупка, а “подарунок” СТО.
Insignia виглядає солідно, але дизельні моделі до 2016 року мають низку хронічних болячок.
вихід з ладу клапана EGR та сажового фільтра (DPF);
течії масла, перегрів турбіни;
ламкість проводки й електроніки.
“На діагностиці ці машини — як новорічна ялинка, усе горить”, — жартують майстри.
Ремонт дорогий, запчастини часто доводиться чекати тижнями.
Мотор 1.6 HDi — відомий у Європі, але в українських умовах виявився занадто ніжним.
швидке забруднення турбіни та системи EGR;
проблеми з форсунками та паливним насосом через неякісне дизпаливо;
ламкий пластик у салоні, дрібні електричні несправності.
На рівних дорогах і чистому пальному цей двигун — “цукерка”.
Але в Україні — реальна лотерея.
Compass виглядає ефектно, але якість збірки — одна з найгірших у класі.
проблеми з коробкою передач і трансмісією;
електроніка: від збою сенсорів до “глюків” мультимедіа;
підвіска, яка здається вже після 40–50 тис. км.
Відомий автомеханік Скотті Кілмер назвав Compass «одним із найгірших кросоверів десятиліття».
Додати нічого.
Модель Megane популярна завдяки ціні й економії пального, але двигун 1.5 dCi часто приносить проблеми.
слабка система мастила (масляне голодування, знос турбіни);
ламкі вали і шатунні вкладиші — капремонт після 150–180 тис. км;
проблеми з паливною системою при використанні неякісного дизеля.
Якщо вже купуєте Megane — шукайте бензинову версію. Вона набагато спокійніша в експлуатації.
За даними “Укравтопрому”, восени 2025 року частка вживаних авто у загальному обсязі реєстрацій перевищила 83%.
Найчастіше українці купують машини з Європи — особливо з Німеччини, Польщі та Франції.
Проте експерти нагадують:
близько 40% таких авто вже мали дорогі ремонти або серйозні дефекти, приховані під “косметикою”.
Саме тому перед купівлею необхідно проводити повну діагностику, перевірку VIN, пробігу та історії обслуговування.
Не кожна гарна машина — вдала покупка.
Ford Focus, Opel Insignia чи Jeep Compass можуть виглядати стильно, але в реальності стають постійними гостями СТО.
Інколи краще переплатити за перевірену модель, ніж потім витрачати тисячі на ремонти.
Пам’ятайте: у світі вживаних авто головне — не ціна, а історія.
Ford Focus (3) — проблемний робот PowerShift
Opel Insignia — дорогий ремонт і слабка електроніка
Peugeot 308 / Citroën C4 — вибагливий дизель HDi
Jeep Compass — надійність нижче середньої
Renault Megane (1.5 dCi) — мотор, який не любить українське пальне
Вам також може бути цікаво:
Французький бренд Renault анонсував вихід оновленої версії популярного кросовера Duster. Як пише Carscoops, модель, яка…
Американський аукціон Bring a Trailer опублікував дані про новий цікавий лот, яким виявився Lada 2106…
З 1 січня в Україні набувають чинності нові правила ввезення автомобілів. Головною зміною для автовласників…
Проблема перегріву двигуна в дорозі є доволі поширеною, особливо, якщо машина стара і експлуатується під…
Французька компанія Renault встановила гучний рекорд. Як повідомляє Carscoops, інженери бренду створили унікальний прототип електромобіля…
Використання стоянкового гальма є звичним для практично всіх автомобілістів. Цей механізм «страхує» автомобіль не тільки…