Фото: Твоя МАШИНА
Багато водіїв чули стару пораду про різкий розгін на трасі. Колись казали, що такий заїзд спалює нагар у моторі. Як пояснює видання Jalopnik, цей підхід зник разом з авто на карбюраторі, хоча розмови про нього з’являються досі.
Мотор старої машини міг збирати нагар з пального та мастила. Механік Андрій Савчук з Києва каже, що тоді паливо надходило нерівно, тому шар бруду виходив на стінках камери. Він згадує, як у 90-х власники старих седанів гнали авто на трасу, сподіваючись очистити клапани.
У нових машин інша історія. Вони мають точну подачу пального та стежать за складом суміші. Інженери пояснюють, що нагар згорає при температурі понад 325 °C. А поршень в роботі тримає 280–300 °C. Тому бруд горіти може, але тільки коли деталі дуже гарячі. Багато моторів до такої межі не доходять.
Окрема тема – клапани у авто з прямим упорском. Тут бруд росте з іншого боку, і швидкий заїзд не чистить ці місця. Автослюсар Олег Тур із Харкова каже, що реальна допомога – якісне паливо та сервіс у строки. Інколи радять ще інші методи очистки, але вони мають бути під контролем майстра.
Чи шкодить різкий заїзд мотору
Короткий ривок система стримає. Є обмежувач обертів, який не дає вийти за межу. Але тримати стрілку біля червоної зони довго – погана ідея. Це навантажує деталі й може створити нові проблеми.
Є й користь від поїздок за місто без різких ривків. Мотор виходить на робочу температуру, рідина в системі висихає, мастило розходиться рівно.
Поради водіям
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…