Гальмівні колодки – це те, що часто забувають навіть сумлінні водії. Поки авто гальмує, здається, що все гаразд. Та коли з’являється скрип або педаль стає «м’якою», це вже не дрібниця. Як пояснив виданню «Твоя МАШИНА» київський автомеханік Олександр Ковальчук, подібні симптоми означають, що колодки вичерпали свій ресурс і можуть підвести у найгірший момент.
«Буває, люди приїжджають, коли диск уже сточений до металу. А все починалося зі звуку, який ігнорували тижнями», – каже фахівець із двадцятирічним досвідом.
Три головні ознаки зносу
Перша – це скрип чи писк під час гальмування. У колодках часто є спеціальні індикатори, які починають тертись об диск, коли накладки тоншають. Якщо звук не зникає навіть після кількох натискань, колодки потребують заміни.
Друга ознака – «м’яка» педаль. Коли гальма відгукуються із запізненням, педаль провалюється глибше, ніж зазвичай, це означає, що зношення серйозне або система втратила герметичність.
Третя – збільшення гальмівного шляху. Якщо авто починає зупинятися довше, ніж раніше, не треба чекати, поки педаль зовсім «провалиться».
Ковальчук радить перевіряти колодки кожні 10 000 км, а міняти – коли товщина накладок зменшується до 4 мм. Інакше можна «вбити» диск, а це вже дорожчий ремонт.
Поради водіям
З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…
Якщо ви шукаєте вживаний кросовер з невеликим пробігом, то, можливо, орієнтуєтесь на відомі моделі. Однак…
Кожного року з ринку зникають десятки моделей відомих брендів. Інколи відбувається це непомітно, без зайвих…
Сучасні автомобілі мають безліч функцій, про існування яких водії можуть не здогадуватись роками. До таких…
Багато українських водіїв хоч раз стикались з неприємною ситуацією, коли машина несподівано глохне прямо посеред…
В Україні поширена практика знімати на фото та відео результати ДТП, а потім публікувати їх…