Гальмівні колодки – це те, що часто забувають навіть сумлінні водії. Поки авто гальмує, здається, що все гаразд. Та коли з’являється скрип або педаль стає «м’якою», це вже не дрібниця. Як пояснив виданню «Твоя МАШИНА» київський автомеханік Олександр Ковальчук, подібні симптоми означають, що колодки вичерпали свій ресурс і можуть підвести у найгірший момент.
«Буває, люди приїжджають, коли диск уже сточений до металу. А все починалося зі звуку, який ігнорували тижнями», – каже фахівець із двадцятирічним досвідом.
Три головні ознаки зносу
Перша – це скрип чи писк під час гальмування. У колодках часто є спеціальні індикатори, які починають тертись об диск, коли накладки тоншають. Якщо звук не зникає навіть після кількох натискань, колодки потребують заміни.
Друга ознака – «м’яка» педаль. Коли гальма відгукуються із запізненням, педаль провалюється глибше, ніж зазвичай, це означає, що зношення серйозне або система втратила герметичність.
Третя – збільшення гальмівного шляху. Якщо авто починає зупинятися довше, ніж раніше, не треба чекати, поки педаль зовсім «провалиться».
Ковальчук радить перевіряти колодки кожні 10 000 км, а міняти – коли товщина накладок зменшується до 4 мм. Інакше можна «вбити» диск, а це вже дорожчий ремонт.
Поради водіям
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…