Багато водіїв звикли думати, що «високі оберти – смерть для двигуна». Але все навпаки. Тривала їзда на низьких обертах не менш шкідлива і може скоротити життя мотора у кілька разів, попереджає «Твоя МАШИНА».
Інженер-механік Сергій Руденко пояснює:
«Коли двигун працює нижче 2000 обертів, паливо не згорає повністю. Утворюється нагар, який осідає на клапанах і поршнях. Це як дим у димоході – якщо він не виходить, система забивається».
Якщо їздити на п’ятій передачі при швидкості 50 км/год, двигун працює з перевантаженням. Замість економії виходить протилежний ефект – підвищена витрата палива, підвищений знос колінвала, вібрації та проблеми з маслом.
А от постійне «крутіння» двигуна до 6000 об/хв також не дає нічого доброго. Масло починає втрачати в’язкість, а температури всередині циліндрів ростуть до межі. У спеку це може закінчитись перегрівом навіть справного мотора.
Автоексперт Ігор Дяченко радить дотримуватись «золотої середини»:
«Найкращий режим – від 1500 до 4000 обертів на хвилину. У цьому діапазоні двигун працює спокійно, а паливо витрачається рівномірно».
Для бензинових моторів цей режим оптимальний у місті та на трасі. Дизельним же краще тримати трохи нижчі оберти – від 1200 до 3500. Саме тоді турбіна працює стабільно, а система змащення не перевантажується.
Поради водіям
Що в Україні
За даними порталу Auto.ria.com, більшість уживаних авто в Україні продаються з пробігом понад 200 тисяч кілометрів. При цьому половина моторів має сліди перегріву чи нагару, що свідчить про неправильний режим експлуатації. Це ще раз доводить, що звичка їхати «на мінімальних обертах» шкодить навіть більше, ніж короткі поїздки без прогріву.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…