Фото: Твоя МАШИНА
Коли зчеплення починає підводити, водій відчуває це майже фізично – педаль змінює хід, машина реагує із запізненням, а рух стає ривками. Механіки наголошують: якщо вчасно не звернутись до сервісу, ремонт може обійтися в десятки тисяч гривень. Видання «Твоя МАШИНА» називає п’ять ключових ознак того, що вам варто негайно навідатись до СТО.
Якщо під час натискання чути тріск, дзвін або «клацання» – це може бути сигналом зношеного підшипника вижиму чи поламаних пружин. За словами майстра СТО Андрія Коваленка, у такому разі авто може втратити можливість перемикати передачі вже за кілька днів.
Коли обороти ростуть, а швидкість ні – фрикційні накладки диска стерлися. У цей момент зчеплення буксує, нагрівається і швидко «згорає». Досвідчені водії радять не перевіряти це на ходу: краще зупинитися й одразу їхати на перевірку.
Якщо автомобіль смикається, навіть коли ви плавно натискаєте на педаль, винен або диск, або сам привід. Часто це супроводжується запахом гару – ще один тривожний дзвінок.
Коли педаль не повертається сама, проблема, як правило, у робочому циліндрі чи повітрі, що потрапило до системи. Іноді причина – розірване ущільнення. Ігнорування може призвести до повної відмови зчеплення.
Передача ввімкнена, педаль відпущена, а авто стоїть – механізм повністю вийшов з ладу. Тут не допоможуть хитрощі з «підгазовкою» – тільки евакуатор і СТО.
З приходом зими все частіше відбуваються випадки, коли автомобілі українців потрапляють на ожеледицю чи снігові…
Якщо ви шукаєте вживаний кросовер з невеликим пробігом, то, можливо, орієнтуєтесь на відомі моделі. Однак…
Кожного року з ринку зникають десятки моделей відомих брендів. Інколи відбувається це непомітно, без зайвих…
Сучасні автомобілі мають безліч функцій, про існування яких водії можуть не здогадуватись роками. До таких…
Багато українських водіїв хоч раз стикались з неприємною ситуацією, коли машина несподівано глохне прямо посеред…
В Україні поширена практика знімати на фото та відео результати ДТП, а потім публікувати їх…