Фото: Твоя МАШИНА
Зима – час, коли машина страждає більше, ніж водій у холодному салоні. Сіль, реагенти, крижані грудки під арками – усе це поступово «з’їдає» метал. Хтось переконаний, що часті миття взимку шкодять, інші – що без них кузов не виживе. Хто має рацію? Розбиралось видання Jalopnik.
На дорогах використовують хлориди натрію, кальцію та магнію. Їхнє завдання – розтопити лід. Проте разом із вологою вони прискорюють корозію. Як пояснив автоексперт Сергій Романенко, майстер із 20-річним досвідом:
«Після двох-трьох тижнів їзди по засолених дорогах у відкритих місцях уже з’являються мікроплями іржі. Найбільше страждають пороги, днище та гальмівні трубки».
Якщо дороги посипають сіллю щодня – мийка раз на тиждень. Якщо сніг падає зрідка, вистачить разу на місяць. У районах, де температура постійно нижче нуля, краще відвідувати автомийку з підігрівом. Вода на вулиці просто замерзне, залишивши на дверях крижану кірку.
Механік Олег Дяченко радить:
«Ідеально мити після обіду, коли трохи тепліше. Так вода встигає стекти й не перетворюється на лід на порозі чи замках».
Автоматична мийка з підігрівом і обробкою днища – найзручніше рішення. Головне, щоб вона була без щіток, які дряпають лак. Якщо миєте самі, робіть це при температурі не нижче +10 °C і обов’язково очищайте підкрилки та низ дверей. Для домашніх умов підійде недорогий пристрій для промивки днища – схожий на розбризкувач для газону.
Використовуйте м’яку губку або міт для кузова.
Українські реалії
У більшості міст України дороги взимку посипають не лише піском, а й соляною сумішшю, що містить натрій хлорид. Саме тому регулярне миття – не чиясь примха, а необхідність. Краще витратити 300–400 грн на мийку, ніж кілька тисяч на ремонт кузова.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…