Фото: Твоя МАШИНА
Коли температура падає нижче нуля, навіть справна машина може поводитись непередбачувано. Часто причина не в ожеледиці, а в банальному тиску в шинах. Ігнорувати його – ризиковано, попереджає «Твоя МАШИНА».
Механік із 15-річним досвідом Олег Михайлюк пояснює:
«При мінус десяти тиск у шинах може впасти на 0,2–0,3 атмосфери. Якщо водій цього не перевіряє, колеса буквально “пливуть” дорогою».
Недонакачані шини гірше тримають контакт із дорогою. У поворотах машина може “зносити”, а під час гальмування – подовжується шлях. При цьому витрата пального зростає на 5–10%, а самі покришки стираються швидше.
Інша крайність – перекачані шини. Вони стають жорсткими, гірше гасять удари від ям, передаючи навантаження на підвіску. У результаті автомобіль “стрибає” на нерівностях, і навіть дрібна вибоїна може призвести до втрати зчеплення.
Фахівці нагадують: тиск потрібно перевіряти хоча б раз на два тижні. Причому робити це варто “на холодних” колесах – після ночі або стоянки. Показники зазначені у дверному отворі або на кришці бака. У середньому легковики взимку вимагають 2,2–2,4 атмосфери.
Автожурналіст Сергій Криворучко додає:
«Якщо взимку ви помітили, що кермо стало “важчим” або машину трохи веде вбік – спершу перевірте тиск. Часто це вирішує проблему без ремонту».
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…