Фото: Твоя МАШИНА
Коли взимку колеса загрузли в снігу чи багнюці, більшість водіїв діє за звичкою – натискає газ. Але це тільки погіршує ситуацію: колеса ще глибше врізаються в ґрунт, і машина перетворюється на нерухомий шмат металу.
Автомеханік Сергій Головін у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює:
«Найгірше, що можна зробити – крутити колеса. Гума шліфує сніг чи землю, утворюючи “ванну”, з якої вже ніякий повний привід не витягне».
За його словами, допоможе простий предмет, який є майже в кожному гаражі.
Йдеться про коротку палицю або брусок. Головне, щоб він був міцним і не надто товстим. До нього треба прив’язати мотузку і закріпити конструкцію на колісному диску. Перед тим варто перевірити, щоб деревина не чіпляла підкрилки.
Далі потрібно повільно рушити. Коли брус торкнеться землі, він працює як імпровізований “якір” – колесу є за що зачепитись. Один оберт – і машина вже виходить із пастки. Важливо не рвати з місця, а давати авто рухатись плавно, інакше можна пошкодити диск або розірвати мотузку.
Якщо автомобіль уже вибрався, брусок треба одразу зняти. Лайфхак не вимагає інструментів і часто рятує навіть там, де трос безсилий.
Автоінструктор Володимир Лісовий радить мати в багажнику кілька мотузок і дерев’яних брусків довжиною 40–50 сантиметрів.
«Цього вистачить, щоб самостійно вийти зі снігової пастки без допомоги», – каже він.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…