Categories: Статті

Названі 5 головних міфів про дизельні двигуни

Автомобілі з дизельними двигунами досі затребувані в багатьох країнах – це помітно навіть на тлі зростання популярності гібридів та електрокарів.

Твоя МАШИНА розвінчає міфи про дизельні двигуни.

Екологічність

Звичайно, доля правди у цьому міфі є: старі дизельні вантажівки вражають своїм викидами і хмарами диму. Втім, у сучасних дизельних двигунах вимоги до викиду шкідливих речовин зовсім інші і шкоди довкіллю вони приносять приблизно стільки ж, скільки і бензинові мотори. Автомобілі на важкому паливі навіть більш ефективно спалюють робочу суміш, що означає порівняно невисокі викиди вуглеводнів.

Запуск при низьких температурах

Частково цей міф – також з минулого. Дизельне паливо при низьких температурах стає густішим і в’язким, старі дизельні двигуни стикалися з подібною ситуацією під час роботи при мінусових температурах. Але виробники давно знайшли спосіб вирішення проблеми – в сучасних двигунах встановлено підігрів блоку циліндрів. Також виробники палива додають різні присадки, що перешкоджають згущенню пального.

Динамічні показники

Старі агрегати дійсно не могли похвалитися хорошими динамічними показниками – в порівнянні з бензиновими «побратимами». Але сучасні дизельні автомобілі комплектуються турбінами, що вирішує проблему. А при правильному розрахунку трансмісії такі двигуни будуть виробляти значно більший крутний момент через довгий хід поршнів – що дозволяє прискорюватися так само, як і на автомобілі з бензиновим двигуном, а то і швидше.

Економічність

Цей міф, напевно, найпоширеніший і стійкий. І знову – родом з минулого. Вартість дизельного палива і правда була значно нижче вартості бензину, але зараз ціни приблизно рівні, а 92-й бензин інколи можна купити і дешевше. Дорожче обходиться і ремонт дизеля, чого варта тільки «легендарна» заміна форсунок. Втім, власники дизельних автомобілів часто впевнені, що вони витрачають на паливо менше грошей, ніж їхні «бензинові» конкуренти.

Шум

Принцип роботи дизельного двигуна і бензинового – трохи різний, тому їх шуми теж різні. Паливноповітряна суміш в дизельних агрегатах запалюється від високого ступеня стиснення, а не підпалюється іскрою – звідси й інший звук роботи. Однак на нових двигунах проблема вирішена завдяки турбокомпресору і вдосконаленню систем уприскування. Показники дизельних і бензинових двигунів по гучності звуку перебувають приблизно на одному рівні.

Recent Posts

В Україні перекрили дві важливі траси через удар росіян: влада опублікувала схеми об’їзду

Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…

08.12.2025

Оновлений Audi Q4 E-Tron помітили на тестах: фото

Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…

08.12.2025

Німеччина «дотиснула» Євросоюз до пом’якшення вимог щодо ДВЗ

Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…

08.12.2025

Volkswagen розіслав термінове повідомлення: відому модель відкликають через ризик займання

Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…

08.12.2025

На дороги випустили перший український електричний мікрофургон: фото

В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…

08.12.2025

ТОП-5 дизельних седанів, яким досі довіряють українські водії: вони не підведуть

Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…

08.12.2025