Автомобілі з дизельними двигунами досі затребувані в багатьох країнах – це помітно навіть на тлі зростання популярності гібридів та електрокарів.
Твоя МАШИНА розвінчає міфи про дизельні двигуни.
Екологічність
Звичайно, доля правди у цьому міфі є: старі дизельні вантажівки вражають своїм викидами і хмарами диму. Втім, у сучасних дизельних двигунах вимоги до викиду шкідливих речовин зовсім інші і шкоди довкіллю вони приносять приблизно стільки ж, скільки і бензинові мотори. Автомобілі на важкому паливі навіть більш ефективно спалюють робочу суміш, що означає порівняно невисокі викиди вуглеводнів.
Запуск при низьких температурах
Частково цей міф – також з минулого. Дизельне паливо при низьких температурах стає густішим і в’язким, старі дизельні двигуни стикалися з подібною ситуацією під час роботи при мінусових температурах. Але виробники давно знайшли спосіб вирішення проблеми – в сучасних двигунах встановлено підігрів блоку циліндрів. Також виробники палива додають різні присадки, що перешкоджають згущенню пального.
Динамічні показники
Старі агрегати дійсно не могли похвалитися хорошими динамічними показниками – в порівнянні з бензиновими «побратимами». Але сучасні дизельні автомобілі комплектуються турбінами, що вирішує проблему. А при правильному розрахунку трансмісії такі двигуни будуть виробляти значно більший крутний момент через довгий хід поршнів – що дозволяє прискорюватися так само, як і на автомобілі з бензиновим двигуном, а то і швидше.
Економічність
Цей міф, напевно, найпоширеніший і стійкий. І знову – родом з минулого. Вартість дизельного палива і правда була значно нижче вартості бензину, але зараз ціни приблизно рівні, а 92-й бензин інколи можна купити і дешевше. Дорожче обходиться і ремонт дизеля, чого варта тільки «легендарна» заміна форсунок. Втім, власники дизельних автомобілів часто впевнені, що вони витрачають на паливо менше грошей, ніж їхні «бензинові» конкуренти.
Шум
Принцип роботи дизельного двигуна і бензинового – трохи різний, тому їх шуми теж різні. Паливноповітряна суміш в дизельних агрегатах запалюється від високого ступеня стиснення, а не підпалюється іскрою – звідси й інший звук роботи. Однак на нових двигунах проблема вирішена завдяки турбокомпресору і вдосконаленню систем уприскування. Показники дизельних і бензинових двигунів по гучності звуку перебувають приблизно на одному рівні.
Напередодні російські окупанти завдали удару по Печенізькій греблі в Харківський області. Яки повідомила Служба відновлення…
Німецький автовиробник Audi активно працює над прийдешньою прем'єрою нової версії свого найдоступнішого електричного кросовера Q4…
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…
Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…