Сьогодні автоконцерни намагаються одночасно здешевити виробництво, вичавити з «серця» автомобіля максимальну кількість кінських сил і при цьому вписатися в жорсткі екологічні норми. На жаль, але подібна різновекторність завдань призводить до того, що ресурс агрегату скорочується у декілька разів.
Твоя МАШИНА розповість про найбільш ненадійні силові агрегати, які досі стоять на конвеєрі.
І почнемо, мабуть, з двигуна BMW N63B44 і його спортивної версії S63B44 (BMW M). Конструкція двигуна – V8 з двома турбінами. Цьому агрегату вже понад 10 років, він пережив кілька серйозних модифікацій, але проблем він так і не позбувся.
Сама конструкція силового агрегату досить невдала – обидві турбіни знаходяться в розвалі двигуна, через що температура в цьому самому розвалі просто пекельна – до 500 градусів за Цельсієм. Пластик, який розміщений поруч, через декілька тисяч кілометрів просто сиплеться. Нормальна витрата оливи для цього агрегату – до 1,5 літрів на 1000 км пробігу.
Середній пробіг до капітального ремонту – 100 000 км. Після цього у двигуна можуть виникнути проблеми із системою змазки, кільцями поршнів, насосом, турбінами, ланцюгами, клапанами VANOS, дросельними заслінками. Коротше кажучи – все, що завгодно. Особливо якщо машина випущена до 2010 року.
На другому місці двигун концерну VAG. Мова йде про EA888 – версії 1.8 TSI і 2.0 TSI. Конструкція двигуна – турбована рядна четвірка. Перше покоління цієї серії з’явилося в 2007, тобто по суті мотори випускаються вже більше 12 років. За цей час двигун пережив 3 покоління і кожне – зі своїми недоліками.
Найперше, що варто згадати – швидкий знос ланцюга та його викривлення. Автовласники також скаржилися на плаваючі обороти, що виникають через забруднені клапани.
Згодом двигун починає «їсти» оливу, причому літрами! Остання його версія, що випускається з 2011 року, позбулася цієї проблеми, однак проблеми з ланцюгом ГРМ нікуди не поділися.
Тепер поговоримо про двигуни Ford. Рівно 10 років тому виробник створив лінійку силових агрегатів Ecoboost. Конструкція – рядна четвірка з турбонаддуванням. Є думка, що двигуни створювалися винятково для відповідності екологічним стандартам.
Найбільш проблемними вважаються версії 1.6 і 1.5 (той же 1.6 із зменшеним об’ємом), хоча і в інших версій несправностей вистачає. Цікаво, що капітальний ремонт цих агрегатів не передбачений як такий, а при заміні ременя ГРМ доведеться розібрати півдвигуна.
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…
Зростання цін на українських АЗС змушує автомобілістів шукати способи економії, серед яких вибір дешевшого палива.…
Наближаються спекотні дні, а з ними - нові виклики для автомобілістів. Серед них проблеми зберігання…