Categories: Статті

Чому автомобілів спереду ставлять вузькі шини, а широкі – ззаду

Автомобіль з широкою кормою і такими ж широкими задніми колесами виглядає щонайменше ефектно. Однак, в цьому місці з’являється безліч цікавого. По-перше, чи є у всьому перерахованому хоч якийсь сенс. По-друге, чи можна поставити ззаду колеса точно такі ж, як і спереду. Саме час з’ясувати відповідь на всі перераховані разом.

Автомобіль, як і будь-яка інша техніка – це не та річ, в якій хоч щось робиться просто так. Хтось з цим не погодиться, згадавши про численні приклади тюнінгу. Однак варто підкреслити, що саме зараз мова йде про заводські зразки техніки. Крім того, значна частина тюнінгу (спочатку) має цілком конкретний, в тому числі і практичний (утилітарний) сенс. Так чому ж ззаду автомобілів ставлять більш широкі колеса, ніж спереду?

Для того, щоб відчути різницю дії широких і вузьких коліс в повній мірі, найкраще звернути свою увагу на автомобілі з професійного дрег-рейсингу. Попереду у таких авто стоять чи не велосипедні колеса, в той час як ззаду – широченні монстри. В автомобільному спорті тим більше не використовуються декоративні конструкторські рішення. Все тут має сенс. Так, менші передні колеса, скорочують у гоночного авто хитання під час їзди. Величезні задні колеса при цьому забезпечують краще зчеплення з дорогою, а також дозволяють в повній мірі реалізувати потенціал двигуна.

Все те ж саме стосується і «цивільних» автомобілів, на які мода коліс різних габаритів перекинулася з професійних гонок, через спортивні моделі авто представницького класу. Великі задні колеса допомагають на старті, покращують зчеплення з дорогою під час їзди, а також підвищують загальний показник керованості. Нарешті, широкі задні покришки позитивно впливають на процес гальмування. Само собою, побачити таке можна переважно на задньопривідних машинах.

Останнім часом, втім, установка покришок різної ширини практикується і на автомобілях з повним приводом. Однак, якщо заводський зразок автомобіля зі схемою 4х4 обладнаний звичайними однаковими колесами, то самостійно, без допомоги кваліфікованих інженерів, займатися тюнінгом і ставити назад ширші покришки не варто.

Recent Posts

Власникам Audi розкрили “секретні” функції їхнього автомобіля

Сучасні автомобілі "напхані" такою кількістю сучасних функцій, про багато з яких їхні власники навіть не…

04.05.2024

Як зміняться ціни на АЗС: в Україні готуються знову підвищити акцизи на пальне

Найближчим часом Верховна Рада може проголосувати за чергове підвищення акцизів на автомобільне паливо. Відповідний законопроєкт…

04.05.2024

Що робити водієві, якщо в дорозі закінчився бензин: корисні поради

Від ситуації, коли в автомобілі раптово закінчилося паливо, не застрахований жоден водій. При цьому деякі…

04.05.2024

В Україні хочуть дозволити конфіскацію автомобілів за порушення ПДР

В Україні готуються зміни до законодавства, які дадуть змогу конфісковувати транспортні засоби в автовласників за…

04.05.2024

Шість доступних альтернатив для переоцінених кросоверів і позашляховиків

Пошуки ідеального кросовера або навіть позашляховика, що поєднує в собі функціональність, надійність і доступність, можуть…

04.05.2024

Чому не варто купувати Tesla: експерти назвали чотири причини

Автомобілі американської компанії Tesla, відомої своїми інноваційними технологіями та сміливими дизайнерськими рішеннями, завжди привертали увагу…

04.05.2024