Categories: Статті

Чому автомобілів спереду ставлять вузькі шини, а широкі – ззаду

Автомобіль з широкою кормою і такими ж широкими задніми колесами виглядає щонайменше ефектно. Однак, в цьому місці з’являється безліч цікавого. По-перше, чи є у всьому перерахованому хоч якийсь сенс. По-друге, чи можна поставити ззаду колеса точно такі ж, як і спереду. Саме час з’ясувати відповідь на всі перераховані разом.

Автомобіль, як і будь-яка інша техніка – це не та річ, в якій хоч щось робиться просто так. Хтось з цим не погодиться, згадавши про численні приклади тюнінгу. Однак варто підкреслити, що саме зараз мова йде про заводські зразки техніки. Крім того, значна частина тюнінгу (спочатку) має цілком конкретний, в тому числі і практичний (утилітарний) сенс. Так чому ж ззаду автомобілів ставлять більш широкі колеса, ніж спереду?

Для того, щоб відчути різницю дії широких і вузьких коліс в повній мірі, найкраще звернути свою увагу на автомобілі з професійного дрег-рейсингу. Попереду у таких авто стоять чи не велосипедні колеса, в той час як ззаду – широченні монстри. В автомобільному спорті тим більше не використовуються декоративні конструкторські рішення. Все тут має сенс. Так, менші передні колеса, скорочують у гоночного авто хитання під час їзди. Величезні задні колеса при цьому забезпечують краще зчеплення з дорогою, а також дозволяють в повній мірі реалізувати потенціал двигуна.

Все те ж саме стосується і «цивільних» автомобілів, на які мода коліс різних габаритів перекинулася з професійних гонок, через спортивні моделі авто представницького класу. Великі задні колеса допомагають на старті, покращують зчеплення з дорогою під час їзди, а також підвищують загальний показник керованості. Нарешті, широкі задні покришки позитивно впливають на процес гальмування. Само собою, побачити таке можна переважно на задньопривідних машинах.

Останнім часом, втім, установка покришок різної ширини практикується і на автомобілях з повним приводом. Однак, якщо заводський зразок автомобіля зі схемою 4х4 обладнаний звичайними однаковими колесами, то самостійно, без допомоги кваліфікованих інженерів, займатися тюнінгом і ставити назад ширші покришки не варто.

Recent Posts

Двірники скриплять і залишають розводи: як легко вирішити проблему

Склоочисники - це один із тих елементів в автомобілі, які завжди мають бути в технічно…

22.12.2024

Чотири помилки під час запуску двигуна автомобіля в мороз: що категорично не можна робити

Запуск двигуна в автомобілі, здавалося б, є рутинною і найпростішою процедурою. Однак багато водіїв роблять…

22.12.2024

Екс-глава Nissan назвав злиття з Honda «відчайдушним кроком»

Напередодні стало відомо, що японські автовиробники Nissan і Honda готують історичне рішення про злиття. Поки…

22.12.2024

Деяким українцям при перетині кордону доведеться пред’являти ще один документ

Румунія змінила порядок в'їзду в країну громадян України на автомобільному транспорті, пише Auto-Consulting з посиланням…

22.12.2024

Який антифриз може вбити двигун вашого автомобіля

Деякі автомобілісти вважають, що антифриз в автомобілі заливається «довічно», як свого часу вода. Міняти його…

22.12.2024

Законні тільки 11 випадків: коли поліції заборонено зупиняти автомобіль

Багато українських автомобілістів досі вважають, що поліція має право зупиняти їх на дорозі з будь-якої…

22.12.2024