Українська газомоторна асоціація оприлюднила схему, як змінились правила реєстрації газобалонного обладнання (ГБО) порівняно з минулим роком.
Згідно графіку, в порядку оформлення ГБО з’явилось кілька зайвих кроків, які призвели до здорожчання процедури для автомобіліста на 2500 грн.
Зазначається, що абсолютно штучно введено обов’язкове звернення всіх автовласників до 6 органам сертифікації в Україні, для отримання абсолютно необгрунтованого і неврегульованого чинним законодавством документа – сертифіката відповідності.
«Якщо в 2019 році лабораторії брали за свої послуги до 600грн., То тепер до цих коштів потрібно ще додатково сплатити близько 2000-4000 грн. органу сертифікації. При цьому, зазначені органи сертифікації приймають свідоцтва про узгодження конструкції, видане ДСЦ МВС, виключно від «своїх» компаній, де прописані технічні умови ФОП Щедрової Я. Ю. Таких суб’єктів на сьогодні 6 – і це на 10000 до кризових установок на місяць (раніше свої Свідоцтва мали понад 300 суб’єктів)», – йдеться у дописі
Цікаво, що жодних змін в законодавстві не відбулося.
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…