Українська газомоторна асоціація оприлюднила схему, як змінились правила реєстрації газобалонного обладнання (ГБО) порівняно з минулим роком.
Згідно графіку, в порядку оформлення ГБО з’явилось кілька зайвих кроків, які призвели до здорожчання процедури для автомобіліста на 2500 грн.
Зазначається, що абсолютно штучно введено обов’язкове звернення всіх автовласників до 6 органам сертифікації в Україні, для отримання абсолютно необгрунтованого і неврегульованого чинним законодавством документа – сертифіката відповідності.
«Якщо в 2019 році лабораторії брали за свої послуги до 600грн., То тепер до цих коштів потрібно ще додатково сплатити близько 2000-4000 грн. органу сертифікації. При цьому, зазначені органи сертифікації приймають свідоцтва про узгодження конструкції, видане ДСЦ МВС, виключно від «своїх» компаній, де прописані технічні умови ФОП Щедрової Я. Ю. Таких суб’єктів на сьогодні 6 – і це на 10000 до кризових установок на місяць (раніше свої Свідоцтва мали понад 300 суб’єктів)», – йдеться у дописі
Цікаво, що жодних змін в законодавстві не відбулося.
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…