Українська газомоторна асоціація оприлюднила схему, як змінились правила реєстрації газобалонного обладнання (ГБО) порівняно з минулим роком.
Згідно графіку, в порядку оформлення ГБО з’явилось кілька зайвих кроків, які призвели до здорожчання процедури для автомобіліста на 2500 грн.
Зазначається, що абсолютно штучно введено обов’язкове звернення всіх автовласників до 6 органам сертифікації в Україні, для отримання абсолютно необгрунтованого і неврегульованого чинним законодавством документа – сертифіката відповідності.
«Якщо в 2019 році лабораторії брали за свої послуги до 600грн., То тепер до цих коштів потрібно ще додатково сплатити близько 2000-4000 грн. органу сертифікації. При цьому, зазначені органи сертифікації приймають свідоцтва про узгодження конструкції, видане ДСЦ МВС, виключно від «своїх» компаній, де прописані технічні умови ФОП Щедрової Я. Ю. Таких суб’єктів на сьогодні 6 – і це на 10000 до кризових установок на місяць (раніше свої Свідоцтва мали понад 300 суб’єктів)», – йдеться у дописі
Цікаво, що жодних змін в законодавстві не відбулося.
В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…
Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…