Ініціатором повернення техогляду виступає Міністерство інфраструктури України. Саме це відомство займається підготовкою відповідного законопроекту.
Про це пише Авто24.
«Зараз проєкт допрацьовується фахівцями МІУ з урахуванням отриманих пропозицій від громадськості, профільних асоціацій та учасників ринку, які взяли участь в обговоренні. Після затвердження Урядом, документ планується зареєструвати у Верховній Раді на початку четвертої сесії Парламенту, тобто цієї осені. Політична воля для цих рішень теж є», – йдеться у повідомленні відомства.
Щоб цей проєкт став законом та вступив в силу, він має бути схвалений Кабміном, зареєстрований у Верховній Раді, схвалений народними депутатами, підписаний Президентом та офіційно опублікований.
Нагадаємо, що на Міністра інфраструктури України Владислав Криклія вже завели кримінальну справу через схему сертифікації ГБО. Якщо раніше реєстрація газобалонного обладнання коштувала приблизно 600 грн, то зараз ціна такої “послуги” зросла до 3000 грн.
Топовий американський автомеханік Скотті Кілмер, маючи 56-річний досвід роботи з автомобілями, назвав одну небезпечну ознаку,…
Якщо ви побачите, як автомобіліст натирає лобове скло картоплею, не варто відразу думати, що він…
Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…
Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…
Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…
Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…