Автомобільні експерти розповіли про те, як боротися зі снігом, який налипає на двірники, інформує Твоя МАШИНА.
Зазвичай сніг і лід покривають каркас і щітки склоочисників, коли скло нагрівається. Деякі автовиробники встановлюють підігріви зони спокою щіток або всього скла, але користуючись такою функцією можна помітити, що через деякий час на склі з’являється наледь, яку необхідно прибирати скребком або руками. Зупинка в щільному трафіку на трасі або в снігопад можуть бути небезпечні, а тому фахівці радять обмежити подачу тепла на лобове скло або подати на «лобовуху» холодне повітря. Сніг після цього перестане швидко танути і утворення криги відчутно сповільниться.
Також проблему зі створенням криги можна вирішити підвищенням швидкості руху. Експерти зазначають, що якщо знайти маршрут, на якому можна рухатися зі швидкістю понад 60 км / год, то налипання снігу вдасться мінімізувати. Користуватися омиваючою рідиною для видалення криги – не найкращий план, адже успіх не гарантований. Шансів на успіх тим більше, чим більш низька точка замерзання у спецзасоба. Можна полити скло прямо з каністри, а не розприскувати з форсунок – ефект буде більш відчутним. Для розморожування скла можна скористатися етиловим або ізопропіловим спиртом, а також спецзасобами, призначеними для розморожування, на худий кінець розморозити скло можна навіть простою горілкою. Також фахівці нагадують, що спиртовмісні рідини необхідно наносити не тільки на щітки, а й на обмерзлі місця лобового скла.
Запобігти налипання снігу на щітки можна за допомогою силіконового мастила. Варто зняти з машини щітки і занести додому, а після їх висихання нанести на каркас і гумовий елемент універсальну силіконову змазку. Головне не перестаратися і видалити надлишки з гумового елемента, інакше на склі з’являться жирні розводи. Також можна використовувати універсальне мастило WD-40 або інше водовідштовхувальне мастило, яке необхідно наносити на шарніри і з’єднання, а не на самі гумки.
Не варто користуватися гарячою водою для відігрівання щіток та криги, адже гаряча вода моментально замерзне і створить ще більше проблем. У гіршому випадку «лобовуха» лопне від перепаду температур. Також не слід наносити моторне масло на щітки, адже від криги воно не рятує, а жирні сліди доведеться виводити не один день.
Хетчбеки дуже популярні в Україні через свою доступну ціну порівняно з седанами і кросоверами, а…
Особи, які ухиляються від військового обліку, з'явлення за повісткою до ТЦК і мобілізації, до яких…
З наступного року Україна переходить на новий ДСТУ, що регламентує зовнішній вигляд і роботу автомобільних…
В Україні поки що немає покарання за використання літньої гуми взимку, але отримати штраф водії…
Зима несе з собою масу неприємних ризиків і проблем українським автомобілістам, які вимагають максимальної концентрації…
У минулому знайти якісну охолоджувальну рідину було непросто, тому водіям доводилося вдаватися до різноманітних хитрощів,…