Забути про бензиновий або примхливий старий дизельний двигун та перейти на безвідмовну і доступну електрику – перспектива для водіїв аж ніяк не фантастична. Більше того: Україна всерйоз готується до повного відкриття кордонів для екологічно чистих автомобілів і навіть запуску власного виробництва електрокарів. А поки про відкриття автофабрик ведуться переговори з потенційними інвесторами, ми розглянемо більш близькі перспективи: повне скасування всіх податків на імпорт електричних автомобілів, передає AUTO.RIA.com.
Які переваги при пригоні електромобіля?
Насамперед, забудьте про екологічні норми «Євро» і, відповідно, обмеження щодо року випуску автомобіля. Звичайно, в 90-ті «електрички» масово ще не випускали, а ті, що виробляли з батареями старого типу, не цікаві нікому. Але все ж, – нема «Євро» – нема проблем. Відпадає залежність розміру податків від об’єму і потужності двигуна. Купуйте хоч «найзарядженішу» Tesla та «витискайте» з неї всі її сотні кінських сил! Нульове розмитнення: мито 0%, ПДВ – 0%, акцизний збір – 0 євро. Круто? – Авжеж!
Чи підходять нам електромобілі в принципі?
По-перше, як не крути, вони дешевші в експлуатації — як по витратах на пальне, так і на техобслуговування, в силу конструктивних особливостей. А ще вони менше забруднюють атмосферу: погодьтеся, велика різниця – палити багаття посеред юрти або розвести вогонь у печі з димарем. Скептикам, яким «мало пробігу на одній зарядці», слід взяти блокнот і деякий час записувати щоденний пробіг власного автомобіля. Експерти зі статистики стверджують, що середній денний кілометраж приватної легківки близько 50 км, а 95% часу вона взагалі стоїть і сумує. Так що електромобіль для багатьох українських автовласників — цілком привабливе рішення, не кажучи вже про те, що з кожним днем технологічні рішення удосконалюються, а їх вартість зменшується.
Які електромобілі буде цікаво приганяти?
Ми свідомо не використовуємо слово «вигідно»: комусь вигідною покупкою здасться бюджетний Ніссан, а іншому – топовий кросовер від Тесла… Отож, повернемося до калькуляції витрат в процесі придбання за кордоном: оскільки автомобілі все ж мають обмеження по пробігу на одній зарядці, доцільно везти покупку в новий будинок на платформі. Так що всі ваші суттєві витрати – поїздка в Європу, здійснення покупки і транспортування електрокара в Україну. Далі – дрібні попутні витрати на підтримання бюрократії, і вітаємо – ви власник машини з нульовими викидами на українських номерах! Причому, легально, повноправно і з мінімальними витратами на податки.
Що стосується вартості електрокарів, то FIAT 500e, наприклад, в ЄС можна купити за ціною від €15 000, Volkswagen e-up! коштує від €16 000, Peugeot iOn – від €9 000, Smart fortwo E-Drive – від €8 000, Renault ZOE – від €21 000. Популярний в Україні Nissan Leaf в ЄС продають по ціні від €10 000.
Позашляховик Toyota 4Runner вже встиг стати легендою у світі SUV. Сьогодні він перебуває на піку…
Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…
Минули ті часи, коли кросовери вважалися звичайними автомобілями з поліпшеною прохідністю. Сьогодні цей сегмент є…
У столиці Катару Досі місцева поліція затримала стрітрейсера, який розсікав вулицями на спортивному автомобілі Toyota…
Німецький концерн BMW повідомив про перекриття каналу нелегальних поставок своїх автомобілів до Росії. Як пише…
Термін служби сучасної акумуляторної батареї (АКБ) в автомобілі становить 3-5 років, але є випадки, коли…