Чотири причини, чому не можна міняти моторну оливу кожні 10-15 тисяч кілометрів

Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч кілометрів або раз на рік. Ці рекомендації є виправданими, коли транспортний засіб експлуатується в оптимальних умовах, але в багатьох випадках вони некоректні. Досвідчений автомеханік назвав чотири причини, чому міняти лубрикант у двигуні потрібно, як правило, вдвічі частіше.

Читайте також:

Примерзли двері та замок в автомобілі: як швидко вирішити проблему

Оштрафують або кинуть за ґрати: які слова водіям не можна говорити поліції

Яку оливу заборонено заливати в двигун автомобіля

Насамперед, за словами фахівця, виробники зацікавлені в тому, щоб автовласники частіше купували запчастини на їхні машини. Якщо двигун зношуватиметься швидше, така необхідність також виникне раніше. До того ж у великих містах, де машини їздять на невисокій швидкості на короткі відстані, подовгу простоюють у заторах, олива втрачає свої корисні якості набагато швидше, ніж зазвичай. Пробіг може бути невеликий, а ступінь навантаження – величезна.

Крім того особливого ставлення до себе вимагають двигуни з наддувом. Вони дуже швидко гріються, що негативно впливає на ресурс моторного масла. Постійні перепади температур призводять до швидкого виснаження експлуатаційних характеристик мастила.

У зв’язку з цим багато механіків і орієнтуються під час заміни масла не на пробіг, а на мотогодини. Вирахувати їх можна за допомогою спеціального лічильника. Загалом же експерти радять за таких умов міняти мастило кожні півроку або через 5-7,5 тисяч кілометрів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти