Categories: Закони

Парламент готує для власників «євроблях» неприємний «сюрприз»

Закони про так звані “євробляхи” у Верховній Раді приймуть, але вони будуть дуже змінені порівняно з першим читанням.

Такий прогноз зробив народний депутат Ігор Попов, пише РБК-Україна в своєму матеріалі “Кінець канікул: чим займеться Верховна рада на осінній сесії”.

“Перше читання було більш комплементарним до власників “євроблях”. Я думаю, до другого читання комітет запропонує більш жорсткі умови. Тобто, більш високі тарифи на розмитнення, ніж ті, які прийняли в першому читанні. І це буде компромісом між бажанням власників до повної лібералізації і потребами бюджету, який не захоче втрачати кошти”, – вважає депутат.

Зазначимо, восени Рада повинна прийняти у другому читанні відповідні зміни до Податкового та Митного кодексів.

Пропонується встановити базові ставки акцизного податку для нового легкового транспортного засобу з бензиновим двигуном об’ємом 1000 куб. см в розмірі 50 євро за одиницю і для нового легкового транспортного засобу з дизельним двигуном об’ємом 1000 куб. см в розмірі 75 євро за одиницю.

Нагадаємо, глава податкового комітету Верховної ради, народний депутат Ніна Южаніна (БПП) зазначила, що прийняття законопроекту №8487 про нові правила оподаткування ввезення автомобілів принесе позитивний ефект для державного бюджету.

Recent Posts

Чотири робочих способи швидко прогріти дизельний двигун в автомобілі

Як відомо, дизельні двигуни мають ККД на порядок вищий, ніж бензинові, а тому потребують більше…

23.12.2024

Десять найнадійніших автомобілів Audi в історії бренду: якість помножена на стиль

Машини Audi, як і практично всі німецькі автомобілі, вважаються зразком надійності та якості. За більш…

23.12.2024

Чим небезпечний для водія стан «дорожнього гіпнозу»: як його уникнути

Керування автомобілем вимагає від керманича максимальної концентрації та обережності. Особливо це стосується тривалих поїздок, під…

23.12.2024

Альтернативи Toyota 4Runner: шість гідних замін для легенди

Позашляховик Toyota 4Runner вже встиг стати легендою у світі SUV. Сьогодні він перебуває на піку…

23.12.2024

Чотири причини, чому не можна міняти моторну оливу кожні 10-15 тисяч кілометрів

Сьогодні автовиробники рекомендують проводити повну заміну моторної оливи в автомобілі з інтервалом в 10-15 тисяч…

23.12.2024

Десять потужних кросоверів, які не поступаються в динаміці найкращим спорткарам

Минули ті часи, коли кросовери вважалися звичайними автомобілями з поліпшеною прохідністю. Сьогодні цей сегмент є…

23.12.2024