Протягом останніх чотирьох років на дорогах України стрімко збільшувалася кількість машин на іноземній реєстрації. За даними Державної фіскальної служби, в країну було завезено приблизно 630 000 «єврономерів». Але, за неофіційними даними, їх може бути близько двох мільйонів.
Однак, у листопаді 2018 року набрали чинності закони №8487 та №8488, що поставили крапку у використанні багатьох схем з розмитнення.
Наприклад, у режимі транзиту їх стало ввозити невигідно, оскільки тепер при в’їзді в країну потрібно платити заставу в євро, що дорівнює митним платежам. При виїзді його, звісно, повернуть, але в гривнях. Без грошового забезпечення ввезти авто можуть тільки іноземці, але не більше одного.
Отже, власникам «єврономерів» дали півроку на їх розмитнення. І навіть ввели пільговий період – 50%-ву знижку на оплату акцизного збору, яка буде діяти до 22 лютого. Декотрі вирішили нею скористатися.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…