Вперед, у минуле: чи дозволить ВР розмитнювати авто від 1995 року випуску

Тема «зворотніх перемоток», як ми називали наші огляди подій року, що минає, схоже, сподобалась народним депутатам. Законопроект №7457, нещодавно зареєстрований у Верховній Раді, теж може «перемотати час назад» – якщо йому вдасться стати законом, передає AUTO.RIA.com.

Про що мова: документ пропонує змінити графік введення в Україні еконорм Євро для автомобілів таким чином, щоб вживані авто стали доступнішими для громадян. В якості базового стандарту запропоновано встановити Євро-2, «легалізувати» який автори мають намір до 2023 року. А найсуворіший Євро-6, за задумом, буде запроваджено аж у 2030 році.

Згідно з інформацією із пояснювальної записки, завдання законопроекту – врегулювання напруженої ситуації, яка склалася на українському авторинку, в тому числі і з нерозмитненими машинами на єврономерах. Зниження допустимих стандартів Євро повинно зробити старі автомобілі більш доступними.

Але, на жаль, цей документ навряд чи здатний вплинути на зниження цін на пригнані вживані автомобілі, оскільки куди більше обмежень міститься в податковому кодексі. Насамперед варто нагадати, що знижені ставки акцизного збору на імпортні авто діятимуть лише до кінця 2018 року. Чи будуть зроблені нові кроки для зниження податків — поки говорити рано, та й «закон-3251» працює лише для автомобілів, випущених з 2010 року і з сертифікатом Євро-5(6).

Наприклад, при розмитненні легкового авто старше 5 років, з двигуном 1600 куб. см за зниженими ставками акцизу, крім мита та ПДВ, треба заплатити 427 євро, а повна ставка акцизу – 3900 євро. Для бензинової машини з двигуном 2500 куб. см пільговий акциз становить 690 євро, повний – 12 460 євро… Тому, навіть якщо просто скасувати всі обмеження «Євро», розмір акцизу зробить розмитнення старої машини з пробігом абсолютно невигідною справою. Втім, не варто виключати ймовірність того, що на додачу до запропонованого графіка «приходу Євро в Україну» буде створений інший новий законопроект, який змінить податкове законодавство в частині розмитнення. Тоді й заживемо…

Recent Posts

П’ять несподівано ненадійних популярних кросоверів, яких краще уникати

Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…

23.11.2024

Найшвидші автомобілі: ТОП-10 моделей вартістю до 2 000 0000 гривень

Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…

23.11.2024

Чи можна заливати масло в гарячий двигун, і коли краще проводити його заміну

Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…

23.11.2024

Розкішні повнорозмірні седани: ТОП-10 моделей, що коштують дешевше за середню ціну нового авто

Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…

23.11.2024

Шість міфів про кросовери та позашляховики, про які час забути

Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…

23.11.2024

Альтернатива Tesla: десять найкращих електромобілів просто зараз

Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…

23.11.2024