Categories: Новини

Водії організували специфічний флешмоб, щоби власники АЗС знизили ціни на пальне

Вигадали таку стратегію – увесь місяць взагалі не купувати пальне на конкретних заправках. Наприклад, не їздити в січні на заправки WOG, у лютому – на заправки SHELL, у березні – ОККО і так далі. Активісти, які закликають водіїв долучатися до такого флеш-мобу, вірять, що зрештою вартість пального за таких умов знизиться, пише Експрес.

“Ціни на паливо стрімко зростають. Ще трохи – і вони сягнуть 30 – 35 гривень  за літр, а то й більше, – йдеться у повідомленні Еліни Галви, яке поширюється у соцмережах. – Коли ціни продовжують зростати з такою гнітючою стабільністю – ми повинні вживати заходів! Щоби зробити це без будь-яких незручностей для себе, протягом двох місяців не купуймо бензин і дизельне паливо на заправці найбільшого постачальника регіону. Якщо паливо не будуть купувати тривалий період, продавцеві доведеться знижувати ціну. Коли один знизить ціну, іншим доведеться зробити те саме! Але для досягнення ефекту, нам потрібно, щоб компанії втратили тисячі клієнтів”.

Заклик бойкотувати АЗС багатьом водіям сподобався. Більшість впевнені, що справді можуть вплинути на вартість пального. Тим часом експерти іншої думки.

“Якщо протягом двох місяців не купувати пальне в одного продавця, то попит на заправках інших учасників ринку зросте, вони підвищуватимуть, а не знижуватимуть ціни, – пояснює Геннадій Рябцев, директор спеціальних проектів Науково-технічного центру “Психея”. – Сьогодні в структуру роздрібної ціни бензину А-95 Евро5 входить вартість пального на кордоні – 48%, податки – 38%, витрати АЗС – 14% (якщо забрати умовно-постійні витрати АЗС, то 6%). Середня ціна А-95 Евро-5 – 29,2 гривні за літр. Трейдери заробляють 1,5 – 1,7 гривні на літрі. Тому заклик: “Хай повернуть хоча б попередні ціни – 24 – 25 гривень за літр”, – це щось нереальне”.

Фахівці кажуть, що причини зростання вартості пального – об’єктивні. “Чому зростають ціни? Тому що вартість нафти за рік зросла з 55 до 71 долара за барель, а курс гривні впав, – каже Сергій Куюн, директор ВАТ “Консалтингова група А-95″. – У ціні на нафтопродукти є валютна складова – собівартість купівлі та податки (акциз – у євро) – приблизно 90%. Звісно, що на АЗС не можуть впливати на два згадані фактори. Мережі автозаправок можуть впливати лише на ціну в межах своїх націнок. А це чистими – 1 – 1,5 гривні на літрі. Зрештою, вже в найближчі дні вартість пального знову зросте приблизно на 50 копійок за літр. Це пов’язано з тенденціями на світовому ринку пального”.

Recent Posts

Чому не варто купувати автомобілі деяких популярні брендів

Автомобільні експерти застерігають покупців від придбання машин низки відомих брендів. Причини варіюються від частих проблем…

13.11.2024

10 найкращих інновацій безпеки від Volvo, які стали стандартом в індустрії

Шведський бренд Volvo давно асоціюється з безпекою на дорозі. За десятиліття компанія впровадила низку інновацій,…

13.11.2024

Чому небезпечно економити на шиномонтажі: автовласникам на замітку

Прямо зараз найбільш підходящий період для зміни літніх автомобільних шин на зимові. З огляду на…

13.11.2024

Десять найкращих моделей Mercedes-AMG з пробігом: міць і розкіш за доступні гроші

Mercedes-AMG - синонім продуктивності та високого статусу. Нові автомобілі цього ательє коштують величезних грошей і…

13.11.2024

Шість найекономічніших дизельних кросоверів та позашляховиків прямо зараз

Дизельні автомобілі поступово відходять у минуле через стереотипи про їхню шкоду для навколишнього середовища. Водночас…

13.11.2024

Автономний обігрівач в автомобілі: як він працює і навіщо потрібен

Наближається зима, а з нею і суворі морозні дні, які можуть обернутися для автомобілістів справжнім…

13.11.2024