Робоча група по врегулюванню електротранспорту затвердила тимчасові правила користування самокатами. Документ дає визначення електросамокатам як транспорту і диктує користувачам нові правила.
Нижче описані нові правила використання електросамокатів, моноколес і гіроскутеров.
Якщо у засобу пересування є електродвигун, один, два або три колеса, це електротранспорт.
Важити самокат повинен до 20 кг, потужність двигуна – до 1 кВт.
Електротранспорт не потрібно реєструвати, якщо він підходить за всіма параметрами.
Водій самоката повинен дотримуватися всіх чинних законів і Правил дорожнього руху.
Не їздити на електротранспорті під впливом алкоголю, наркотичних засобів і тому подібного.
Забороняється їздити по зустрічній, перевозити пасажирів, використовувати мобільні телефони під час руху і так далі.
Під час їзди по тротуару водій самоката повинен поступатися дорогою пішоходам і не створювати перешкод.
Залишати електротранспорт можна на парковках для велосипедів і в інших місцях, де це не створить перешкод для пішоходів.
Заборонено залишати електротранспорт на автомобільних парковках, на проїжджій частині, під мостами, в парках, на території історичних пам’яток і в подібних місцях.
Зараз незрозуміло, як будуть контролювати ці правила і що загрожує за їх недотримання.
Сервісний меморандум
У червні сервіси прокату електросамокатів в Києві підписали меморандум. Він регулює роботу і пересування самокатів по місту.
Основні пункти:
обмежити швидкість самокатів до 20 км/год;
встановити спеціальний ідентифікаційний номер на кожний самокат;
швидкісний режим в парках, скверах і на пішохідних вулицях знизити до 14 км / год;
заборонити парковку на кладовищах, в історичних місцях, біля адміністративних будівель.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…