В Україні був створений автобус на базі фургона Volkswagen Crafter, який обладнаний шасі L5H3, а також довгою базою 4490 мм, зі збільшеним заднім звісом і високим дахом (висота становить 2590 мм).
Випуск машин організований в Полтаві. Автобуси виготовлені в повній відповідності з Правилами ЄЕК ООН №107-02 і розраховані на повну масу в 5000 кілограм. Крім того, вони оснащені 2,0-літровим турбодизелем потужністю 177 кінських сил, який працює в парі з 6-ступінчастою МКПП. Середня витрата палива машини складає 8,9 літра на 100 кілометрів.
У салоні є 19 посадочних місць з комфортними кріслами, які оснащені системою рейкового кріплення, що робить можливим зміну конфігурації салону. Ширина сидінь – 420 мм, вони укомплектовані трьохточковими ременями безпеки, підголівниками, вертикальними поручнями і відкидними підлокітниками.
Автобус обладнаний багажними полицями, індивідуальним освітленням, автономним обігрівачем, кондиціонером, мультимедійною системою, камерою заднього виду, а також системою Start-Stop, системою компенсації при бічному вітрі – CrossWindAssist і системою допомоги при старті на підйомі – HillStartAssist. Також є автоматична підніжка для полегшення посадки-висадки, яка висувається за допомогою електроприводу при відкритті дверей.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…