Компанія Tesla навчила визначати зношування протектора шин своїх автомобілів шляхом вимірювання швидкості їх обертання. Автовиробник нічого не розповів про нову функцію, але її помітили власники електрокарів після встановлення оновлення програмного забезпечення.
Як відомо, у міру зносу протектора шина стає трохи меншою в діаметрі, проте помітити це під силу тільки високоточній електроніці, яка може визначити знос за швидкістю обертання колеса – зношена шина стає не тільки трохи меншою в діаметрі, але й легшою, за рахунок чого колесо починає обертатися з більшою швидкістю, ніж три інші. Як тільки Tesla діагностує мінімальний залишок протектора, вона виводить на екран мультимедійної системи спеціальне попередження.
Щоб не сплутати зношений протектор із втратою тиску в шині, система зчитує інформацію з датчиків тиску. Якщо їх показання однакові, значить різниця у обертанні коліс викликана саме зносом шини.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…