В Україні можуть збільшити мито на ввіз автомобілів

Голова комітету Верховної ради з питань промислової політики Віктор Галасюк заявив про намір переглянути ввізні мита на автомобілі та іншу готову продукцію задля захисту вітчизняних виробників, повідомляє auto.24tv.ua.

На круглому столі “Автовиробництво в Україні: від процвітання до повного знищення”, який проходить в Українському союзі промисловців та підприємців, йде дискусія щодо можливого відродження автомобільної промисловості в Україні.

“Задля підтримки української промисловості наш комітет вбачає кілька пріоритетів, – говорить Віктор Галасюк, голова комітету Верховної Ради з питань промислової політики та підприємництва. – Перше з них – перегляд мит, щоб зробити їх вигідними для українських виробників. Причому не лише автомобільних, але й у інших галузях.

Нам потрібна не лише лібералізація мит, а система, за якою вигідно ввезти в Україну сировину, а вивезти готову продукцію. Зараз ситуація зворотна. Так, згідно правил Світової організації торгівлі (СОТ), умови мають бути рівними, однак рівними серед країн-конкурентів. Якщо у них є протекціоністські умови, нема контрабанди та дешеві кредити, то наші виробники зовсім у інших умовах. Наприклад, Польща при вступі в Євросоюз не лише зберегла вільні економічні зони на своїй території, але й збільшили їх кількість після вступу.

Тому в нашому комітеті на фінішній прямій – пакет законодавства з “індустріальних” парків, який зробить нашу економіку конкурентоспроможною з країнами-сусідами. Ми вже добились норми в бюджеті про розстрочку ПДВ на два роки при ввезенні обладнання в Україну. На черзі – прийняття Закону про безкоштовне під’єднання до інженерних мереж, який дасть змогу прибрати корупцію в цій сфері та знімає бар’єри на вхід нових підприємств в Україну.

Окрім того, треба забезпечити доступ українських до ринків збуту. Для цього вже прийнято закон та має бути створено Експортно-кредитне агентства, створення якого уряд вже прострочив більш ніж на рік. Воно дозволить здешевити фінансування експорту з України.

Окрім того, треба прийняти законопроект, аналогічний американському “Купуй Українське – плати за українське”. Ми пропонуємо 11-відсоткову цінову перевагу в державних закупівлях вітчизняних товарів. Всі ці інструменти повністю узгоджуються з СОТ та Евросоюзом. Ми переконані, що євроінтеграція – це створення робочих місць в Україні, а не навпаки”.

Recent Posts

Раптово відмовили гальма: як зупинити автомобіль у такій ситуації

Кожен автомобіліст може зіткнутися з найнебезпечнішою ситуацією, коли раптово відмовили гальма. Причин цієї несправності може…

23.12.2024

Вбиває мотор і каталізатор: чому заборонено довгий прогрів двигуна автомобіля

Сьогодні виробники рекомендують не прогрівати двигуни автомобілів занадто довго. У деяких країнах за це навіть…

23.12.2024

3000 гривень штрафу за «неправильні» права: поліція почала на одну категорію водіїв

Патрульна поліція почала «полювання» на водіїв із «неправильними» водійськими посвідченнями. Юристи звертають увагу на почастішання…

23.12.2024

Три роки без прав: поліція погрожує водіям жорсткими заходами за популярне порушення

Патрульна поліція України звертається до водіїв із закликом дотримуватися Правил дорожнього руху (ПДР) у частині…

23.12.2024

Яку оливу заборонено заливати в двигун автомобіля

Моторне мастило в автомобілі не тільки потрібно регулярно міняти, а й відповідально підходити до питання…

23.12.2024

Оштрафують або кинуть за ґрати: які слова водіям не можна говорити поліції

У разі зупинки вашого автомобіля поліцією, щоб уникнути неприємностей, недостатньо просто знати свої права і…

23.12.2024