В Україні можуть збільшити мито на ввіз автомобілів

Голова комітету Верховної ради з питань промислової політики Віктор Галасюк заявив про намір переглянути ввізні мита на автомобілі та іншу готову продукцію задля захисту вітчизняних виробників, повідомляє auto.24tv.ua.

На круглому столі “Автовиробництво в Україні: від процвітання до повного знищення”, який проходить в Українському союзі промисловців та підприємців, йде дискусія щодо можливого відродження автомобільної промисловості в Україні.

“Задля підтримки української промисловості наш комітет вбачає кілька пріоритетів, – говорить Віктор Галасюк, голова комітету Верховної Ради з питань промислової політики та підприємництва. – Перше з них – перегляд мит, щоб зробити їх вигідними для українських виробників. Причому не лише автомобільних, але й у інших галузях.

Нам потрібна не лише лібералізація мит, а система, за якою вигідно ввезти в Україну сировину, а вивезти готову продукцію. Зараз ситуація зворотна. Так, згідно правил Світової організації торгівлі (СОТ), умови мають бути рівними, однак рівними серед країн-конкурентів. Якщо у них є протекціоністські умови, нема контрабанди та дешеві кредити, то наші виробники зовсім у інших умовах. Наприклад, Польща при вступі в Євросоюз не лише зберегла вільні економічні зони на своїй території, але й збільшили їх кількість після вступу.

Тому в нашому комітеті на фінішній прямій – пакет законодавства з “індустріальних” парків, який зробить нашу економіку конкурентоспроможною з країнами-сусідами. Ми вже добились норми в бюджеті про розстрочку ПДВ на два роки при ввезенні обладнання в Україну. На черзі – прийняття Закону про безкоштовне під’єднання до інженерних мереж, який дасть змогу прибрати корупцію в цій сфері та знімає бар’єри на вхід нових підприємств в Україну.

Окрім того, треба забезпечити доступ українських до ринків збуту. Для цього вже прийнято закон та має бути створено Експортно-кредитне агентства, створення якого уряд вже прострочив більш ніж на рік. Воно дозволить здешевити фінансування експорту з України.

Окрім того, треба прийняти законопроект, аналогічний американському “Купуй Українське – плати за українське”. Ми пропонуємо 11-відсоткову цінову перевагу в державних закупівлях вітчизняних товарів. Всі ці інструменти повністю узгоджуються з СОТ та Евросоюзом. Ми переконані, що євроінтеграція – це створення робочих місць в Україні, а не навпаки”.

Recent Posts

Повернення легенд: 3 машини з 90-х, які стрімко дорожчають

Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…

08.05.2024

Коли потрібно міняти моторну оливу в автомобілі: 5 явних ознак, що настав час це зробити

Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…

08.05.2024

З’їдять всю вашу зарплату: власник СТО назвав 3 погані моделі авто, яких краще уникати

Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…

08.05.2024

Автодилер із 43-річним стажем розкрив 3 секрети вдалої покупки машини

Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…

08.05.2024

Їх краще не купувати новими: 10 машин, які швидко знецінюються у 2024 році

Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…

08.05.2024

Що потрібно зробити з машиною навесні: 5 речей, які слід планувати заздалегідь

Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…

08.05.2024