З початком війни структура імпорту палива в Україну радикально змінилася, оскільки морські поставки заблоковані агресором, а через залізничний та трубопровідний транспорт більша частина палива постачалася з Росії та Білорусії.
Тепер доступним шляхом залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.
“Ми активно переорієнтуємо Україну на інші маршрути поставок. У результаті збільшили обсяги автоперевезення пального у травні порівняно з березнем у 15 разів, залізничні та річкові – у 5 разів”, – обіцяє перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, цього збільшення поки що недостатньо, оскільки у травні очікується збільшення споживання.
Йде робота над ввезенням запасів для операторів ринку. Щодо дизеля, то його потреба на травень становить 254 тис. тонн, а бензину – 120 тис. тонн.
За словами Свириденка, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних об’ємів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничне навантаження.
Також міністр розповіла, що Україна також отримала позитивні сигнали щодо технічних можливостей щодо збільшення перевалки пального через Польщу з 60 до 200 тис. тонн на місяць.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…