З початком війни структура імпорту палива в Україну радикально змінилася, оскільки морські поставки заблоковані агресором, а через залізничний та трубопровідний транспорт більша частина палива постачалася з Росії та Білорусії.
Тепер доступним шляхом залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.
“Ми активно переорієнтуємо Україну на інші маршрути поставок. У результаті збільшили обсяги автоперевезення пального у травні порівняно з березнем у 15 разів, залізничні та річкові – у 5 разів”, – обіцяє перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, цього збільшення поки що недостатньо, оскільки у травні очікується збільшення споживання.
Йде робота над ввезенням запасів для операторів ринку. Щодо дизеля, то його потреба на травень становить 254 тис. тонн, а бензину – 120 тис. тонн.
За словами Свириденка, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних об’ємів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничне навантаження.
Також міністр розповіла, що Україна також отримала позитивні сигнали щодо технічних можливостей щодо збільшення перевалки пального через Польщу з 60 до 200 тис. тонн на місяць.
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…