З початком війни структура імпорту палива в Україну радикально змінилася, оскільки морські поставки заблоковані агресором, а через залізничний та трубопровідний транспорт більша частина палива постачалася з Росії та Білорусії.
Тепер доступним шляхом залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.
“Ми активно переорієнтуємо Україну на інші маршрути поставок. У результаті збільшили обсяги автоперевезення пального у травні порівняно з березнем у 15 разів, залізничні та річкові – у 5 разів”, – обіцяє перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, цього збільшення поки що недостатньо, оскільки у травні очікується збільшення споживання.
Йде робота над ввезенням запасів для операторів ринку. Щодо дизеля, то його потреба на травень становить 254 тис. тонн, а бензину – 120 тис. тонн.
За словами Свириденка, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних об’ємів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничне навантаження.
Також міністр розповіла, що Україна також отримала позитивні сигнали щодо технічних можливостей щодо збільшення перевалки пального через Польщу з 60 до 200 тис. тонн на місяць.
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…
Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…