З початком війни структура імпорту палива в Україну радикально змінилася, оскільки морські поставки заблоковані агресором, а через залізничний та трубопровідний транспорт більша частина палива постачалася з Росії та Білорусії.
Тепер доступним шляхом залишився автомобільний, який до війни забезпечував лише 3% постачання.
“Ми активно переорієнтуємо Україну на інші маршрути поставок. У результаті збільшили обсяги автоперевезення пального у травні порівняно з березнем у 15 разів, залізничні та річкові – у 5 разів”, – обіцяє перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, цього збільшення поки що недостатньо, оскільки у травні очікується збільшення споживання.
Йде робота над ввезенням запасів для операторів ринку. Щодо дизеля, то його потреба на травень становить 254 тис. тонн, а бензину – 120 тис. тонн.
За словами Свириденка, цей обсяг вдасться забезпечити за рахунок максимальних об’ємів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничне навантаження.
Також міністр розповіла, що Україна також отримала позитивні сигнали щодо технічних можливостей щодо збільшення перевалки пального через Польщу з 60 до 200 тис. тонн на місяць.
Мало хто знає, та соняшникова олія є не лише заправкою для салату чи смаження продуктів,…
Під час підбору вживаного автомобіля основний акцент завжди робиться на стані та ресурсі двигуна. Якщо…
Сьогодні Toyota RAV4 є найбільш популярним кросовером у світі. В Україні дана модель також користується…
Останнім часом в Україні все частіше почали з’являтись нові водійські посвідчення, в яких ставлять спеціальні…
Більшість водіїв в Україні не зважає на те, на якій саме колонці вони заправляються на…
Недивлячись на зростання цін на автомобільному ринку явно не бракує пропозиції. Сьогодні вибір максимально широкий…