Через те, що випуск електромобілів вимагає набагато менше трудових витрат, ніж виробництво авто з традиційним ДВЗ, тисячі людей у майбутньому можуть залишитися безробітними. Цього висновку дійшли вчені, аналітики, а також представники автомобільної промисловості.
Так, наприклад, у компаніях Ford і Volkswagen підрахували, що при виробництві електрокарів застосовується в середньому на 30% менше робочої сили, ніж при випуску автомобілів із бензиновими силовими установками, причому марка Ford вже запланувала скоротити через це 8 тисяч працівників.
Схожі цифри наводять експерти консалтингової компанії AlixPartners, а також науковці Інституту економічної політики Вашингтона. За інформацією перших, для виготовлення електродвигунів та акумуляторів потрібно на 40% менше трудових витрат, ніж на випуск моторів і трансмісій для машин із ДВЗ. Якщо частка продажів електромобілів на авторинку США перевищить 50%, то американським брендам доведеться скоротити 75 тисяч робочих місць.
Крім того, про ризик нової хвилі можливого безробіття також повідомили і в Boston Consulting Group. Там вважають, що остаточний перехід на електрокари в Європі (запланований на 2030 рік) призведе до скорочення понад півмільйона робітників.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…